Tuesday, April 01, 2008

CNBC 誠信破產?

大約十年前,孫柏文仲喺花旗國留學時,我就已經有睇番鬼佬財經台CNBC嘅習慣。每次返學遇到唔開心嘅事,我就會開電視睇CNBC,大口大口喝下從電視畫面播出嚟嘅「心靈雞湯」。

點解當時睇CNBC會令我煩惱盡消?大家要記得,十年前科網泡沫正在膨脹,作為投資者個個都可以快速致富。

最令人振奮嘅地方,就係投資者致富嘅工具,係啲好似我咁嘅樣,當年乳臭未乾,創立啲科網公司嘅小子。

被指經常睇錯市

佢哋個個都係冇畢業,就靠創立啲dotcom發達。令我覺得成績差,面臨被踢出校,只係上天恐怕我嘅天才被一張畢業證書埋沒,所以有此安排,去釋放我嘅天賦才能。令我成為億萬富豪事小,天,一定覺得,畀機會我間dotcom改變人類歷史,先至緊要。

就喺科網泡沫膨脹,繼而泡沫爆破嘅幾年間,CNBC就不幸被批評為「bubblevision」。俾人鬧佢一味睇好,完全誠信破產。CNBC冇錯係請過好多嘉賓,都係不斷睇啲股票會升。就算01年初至02年尾嗰次大熊市,嗰啲嘉賓都係睇升。

不過,大家如果有睇CNBC,除咗個別例子外,由嗰幾年開始至今,佢哋啲嘉賓就不斷覺得原材料會大跌。所以作為一個長期觀眾,我覺得呢個批評係錯嘅。

特區花蟹排第八


不過上個禮拜,就連我對CNBC嘅誠信,都開始動搖。原因係佢哋整咗個表,列出佢哋覺得係「全球十大最美麗鈔票」。我作為一個充滿藝術細胞嘅人,當然睇吓佢哋嘅選擇。

點知一睇,我就大聲問咗句:「Are you fucking blind?」原因係排喺第八位嗰張銀紙,就係特區十蚊紙。都唔知CNBC係咪收咗特區政府錢。

6 comments:

  1. because they like PLASTIC note?

    (I hate the $10 note too!!!)

    ReplyDelete
  2. 頂! 題番起我啲傷心事。
    睇 CNBC 嗰時,我在楓葉國讀書做 intern,用咗成個月人工買落 Nortel 度,蝕到 PK 啊!

    ReplyDelete
  3. Pakman,

    甚麼叫港女十式?尹思哲話你公眾表演喎!講嚟聽吓

    ReplyDelete
  4. 因CNBC與港府的共通點就係 : 膠!

    栢文,你咁都唔明...

    ReplyDelete
  5. ok ok...

    I will post those 港女十式 instructional videos tonight.

    ReplyDelete
  6. 老孫又唔好咁偏執,顏色,美術設計本來就各花入各眼. 正如有人覺得黑色係高貴,神秘, 但有人覺得邪惡,不祥.

    ReplyDelete