Wednesday, June 04, 2008

問題少年 太多問題

噚日,孫柏文同大家分享過幾日前一位中學生寄嚟嘅信。佢問點解政府搞到佢日日返學都要唱國歌、睇升旗禮,話要佢愛國。跟住特首就話選擇入其他國籍嘅人,都可以喺日日強調要愛國嘅政府裏面,擔任要職。我都係嗰句。我唔知。我呢代打上嘅香港人,可能比較務實。唔會點思考呢啲矛盾,不過後生嘅一代,就可能會。

噚日同大家分享過呢位中學生帶出嚟嘅矛盾之後,就有其他後生仔女,寄信嚟分享咗困擾佢哋好耐,政府製造出嚟嘅矛盾。

唔同人有唔同機制

第一個問:「我今年開始可以投票,亦有登記。好期望喺立法會選舉中投票。不過,點解立法會就要『多議席單票制』,而區議會就要『單議席單票制』?兩個機制都有利有弊,不過政府衡量過之後,點解唔解釋吓邊個好啲?理由係乜?點解唔係所有選舉用同一制度?」我答:「都係嗰句。我唔知。」

第二個問:「見到海關,因為有人將電子遊戲機改機,令到啲可以去玩翻版遊戲,所以去拉人。咁係咪所有人改、製可以玩翻版嘢嘅機,都應該拉呢?我中學有個好寸嘅人,買咗部要改機先至可以上台打電話嘅iPhone,點解唔拉佢?政府可唔可以解釋吓?」我答:「唔知。」

第三個問:「有立法會議員要求政府,公開副局長同局長助理嘅薪酬。因為現時,政府淨係講過,佢哋兩個級別可以有嘅最高同最低薪金。不過,點解立法會議員同局長本身,又會劃一薪酬?彈性處理薪金,可以明白。劃一又有理據。點解一部份人要面對一套薪酬機制,另一部份人就唔同?」我答:「我都想知。」

太多矛盾等待回應

第四個問:「點解送免費膠袋,就要收膠袋稅,不過免費報紙就冇?免費膠袋就驚人會浪費,咁每日要印幾百萬份免費報紙呢?」我答:「免費報紙要抽稅?Good good。」

第五個問:「我家中婆婆,淨係識講鄉下話。佢又需要人照顧。點解唔可以請鄉下嘅同鄉來港做家庭傭工,只可以請唔識講中文嘅菲律賓、印尼人?」我再加問:「咁嗰兩個國家嘅華僑就ok?」

太多矛盾。出嚟答吓。唔該。

3 comments:

  1. 回應第一個問:一國兩制之特色,知不知道?回應第二個問:特區政府期望做到像「有中國特色的社會主義「的「有特色「的特區政府。回應第三個問:剩餘權力(指公開副局長和局長助理的薪酬),只有由人大才可解釋的。回應第四個問:可以增加回收業及貧困人士收入,誰曰不宜?回應第五個問:嚮應兩文三語,達至國際級數。

    ReplyDelete
  2. 不動産 広島不動産 広島,岡山/四国(香川,徳島,愛媛,高知) -あなぶき不産ナビ四国4県、不動産 広島岡山の不動産、広島 不動産広島の不動産など不動産情報検索(マンション・一戸建て・土地・収益物件等広島 不動産)サイトです。穴吹不動産流通株式会社"

    ReplyDelete
  3. 盲導犬ユーザーの皆さまが大手ECサイトで商品をご購入される際、グリーンクリックを経由していただくだけでECサイトから支盲導犬。グリーンクリックを利用することで、商品の購入価 格が変わったり、寄付の代行手数料が別途か

    ReplyDelete