Thursday, May 31, 2007

壹傳媒 變身 壹能源

噚日,孫柏文去完超級市場之後,喺街撞到隔籬《案內人隨筆》嘅尹思哲兄。我見到思哲兄就當然即刻入正題,問佢有冇留意近期股市最當炒嘅資源變身股,特別係前龍尾傳媒股──文化傳信。佢哋一傳可能變身,股價一日之內升一倍。因為思哲兄同 我都為《蘋果日報》寫嘢,所以就諗,如果龍頭傳媒股壹傳媒想嘅話,點樣可以變身資源股呢?幫公司諗到,股價升一倍,仲唔升官發財?

之後我一路返工都諗唔 到,就喺巴士到將軍澳垃圾堆填區旁邊嘅《蘋果日報》總部時,突然被一股堆填區吹嚟嘅惡臭,打通思維。以下就係壹傳媒嘅能源計劃。

首先,多年來困擾《蘋果日 報》嘅堆填區惡臭,就係壹傳媒變身嘅關鍵。啲臭沼氣,含有豐富嘅甲烷methane,亦即係大家熟悉嘅天然氣一樣。壹傳媒將會宣佈將堆填區嘅甲烷收集,興 建管道出售畀特區或華南,亦會宣佈改名做「壹能源 Next Energy」。

百年計劃三部曲

當然,一個好似我咁嘅小職員要 升官發財,條計一定要有遠見。好彩,雖然將軍澳堆填區嘅沼氣有限,不過開採堆填區都仲係個百年計劃,能源長採長有。沼氣用完之後,壹能源就會進行第二步計 劃,開採啲未分解嘅膠袋,到時嘅化工科技應該可將膠袋變電油。其實,大家每日棄置嘅膠袋,只係為本集團累積儲備。

而政府推行膠袋稅,只係因為知道有呢個計 劃,所以想進一步喺財政上向本集團施壓。政府知道,我哋嘅友報如果變成能源公司,都只會學諸葛孔明借東風,依靠風力發電,而佢嘅姊妹刊物就會用solar power發電,所以只打壓膠袋。

叫得做百年計劃,當然要預計埋廿二世紀嘅能源供應方法。到時候,膠袋應該已經開採完。所以,壹能源將會推行第三步計劃, 到時候將會有科技可以將港大醫學院遺棄嘅屍體,徹底復活,不過因為腦死亡,本集團就會將體溫變成能源出售。將人變成電池。到時,希望我嘅子子孫孫可以為集 團效犬馬之勞,不過冇得寫嘢,可以做保安、實Q。


No comments:

Post a Comment