Friday, March 27, 2009

中油香港 請不要食言

「雖然現在的原油價格低迷,但增加公司的原油儲備量,乃公司的策略及長遠目標,在原油價格回升時,將為股東帶來最佳回報。」── 2009年3月25日中油香港(135)業績公佈裏面嘅管理層討論與分析咁樣寫。

噚日,孫柏文07年叫大家「一注獨贏」買嘅中油香港出咗舊年全年業績。睇大數。油公司賣油價冇自主權跟國際價,公司全年平均賣油價每桶升33%,收入就升35%。合理。

油價冇自主權

不過我成日話,中油香港採油成本高,一旦售價升,毛利率就會槓桿式咁升。所以一望見中油香港盈利升69%時,覺得公司成功充當「冇到期日嘅油價認購證」角色。

仲因舊年公司積極回購自己股票,股數下跌令每股盈利升幅仲勁,升72%。以噚日收市價計,市盈率4.7倍。依家有末期息15 仙,等於股息率有4.3%,算對得住股東。

不過業績始終係睇過去,回望已冇人信嘅decoupled世界。

未來係點?全球石油嘅總可生產量會不斷下跌,淨係睇中油香港下半年勁縮勘探成本都知乜事。

出去執平價油田


雖然舊年公司買咗好多黃豆咁大粒嘅天然氣業務,大家都知天然氣冇得走私,國際價格升,國內冇份,天然氣係冇令盈利爆上嘅能力。

不過首段引述管理層嘅承諾,我只可以話:「請不要食言!用手頭上嘅50億現金同存款,走出去執平價油田吧!」

No comments:

Post a Comment