Wednesday, July 25, 2007

樓泡爆破遇上「做啲嘢」心態

孫柏文唔記得邊個人講過,不過佢話立法會議員陳婉嫻,每一次覺得有社會問題嘅時 候,對住啲政府官員,就會要求政府「做啲嘢」。當年特首董建華帶領嘅政府,當然順應呢位民選議員嘅要求,做咗好多嘢,特別係設立咗好多乜乜物物「共度時 艱」、「經濟轉型」基金。


原來,立法會議員陳婉嫻巴結外國勢力,將我哋特區啲最優良政客傳統輸出花旗國。大家都知,花旗國樓市泡沫正在爆破,樓泡爆破係 點,我諗除咗日本人之外,肯定係我哋特區人最熟。樓泡爆破其中一個必然現象,就係做按揭買樓嘅人,有啲會斷供,繼而被債主收樓。花旗國嘅樓泡當然冇分別。

為選舉日拉橫額

現 在,花旗國就出現千千萬萬個陳婉嫻議員,個個要求政府「做啲嘢」。好多州政府就順應民意,上排宣佈成立「救斷供人」基金。首先,我都唔研究究竟花旗國係咪 可以做到董建華做唔到嘅嘢,不過根據《華爾街日報》,各州嘅「救斷供人」基金,加埋得5億美元。

大家可能會問:「5億美元?連超保守嘅聯儲局主席伯南克都 話,淨係次按爆煲,都會係個1000億美元嘅氹啦!」冇錯,我相信得5億美元,就連保皇黨嘅議員都會話政府冇誠意。不過最緊要到選舉日,啲議員可以出嚟拉 橫額,話「成功爭取政府做啲嘢!」

1 comment: