Monday, December 08, 2008

唔使買台都可搞電視?

噚日睇電視直播記者招待會,真係一股清新嘅凉風。

不過同大家講凉風之前要鬧吓啲政府官員。禮拜三嘅《金手指》,已經話到明泰國曼谷機場事件冇咗嘅話,下一個政治爆發點一定係啲因「短加長減」收費改動,而非常勞氣嘅的士司機。最後搞到的士圍堵機場,交通癱瘓。

最可悲係引爆點居然係一張解釋新收費嘅小冊子,喺曼谷機場,政府錯在對旅客要嘅資訊唔夠流通;喺特區機場,唔通錯在資訊太過流通?一張解釋新政策嘅小冊子,引發咁大反應,都係對新政策嘅一個判刑。

講番嗰股清新嘅凉風。噚日睇亞洲電視新任執行主席張永霖,同CEO王維基嘅記者招待會,真係好耐未睇過咁真心實意嘅對答。兩個人赤裸裸喺鏡頭同記者前,講佢哋嘅憂慮同期望。

張永霖一開波就話冇商業機構可以頂得順長期不斷蝕錢。記者們聽到「蝕錢」,就會反射式得一個結論:「裁員呀!裁員呀!」王維基嘅答案就係嗰股清新嘅凉風,冇公關化妝嘅惡臭。

縱蝕錢 唔一定裁員

如果總結王維基嘅說話,就係隊球隊不斷輸波,都要畀佢睇吓係咪唔夠球員,或者太多,係咪要減少後衞球員加前鋒人數。不過點都好,始終都係一隊香港球隊,冇理由一世注定咁水皮。

呢一刻真係好想知TVB管理層有咩感覺。

我諗張永霖、王維基想搞電視好耐,而喺特區想搞電視嘅人都好多。不過佢兩個只係打工,唔係自己生意,誘因會否不夠?從誘因角度嚟睇,自己搞或買電視台會好啲。呵呵!

----------------------------------

ATV has announced today that 4 high ranking management has "resigned".

The plane's cockpit is being reshuffled.

2 comments:

  1. 張生同王生都好手起刀落下,或者亞視終於有夠。

    ReplyDelete
  2. 電視台是燒錢的行業。成日換人,好難搞得好一個台。

    TVB在2003年前相對穩定,有線過去十年人事亦非常穩定。

    ReplyDelete