Monday, December 29, 2008

劈酒 Hangover 點算?

孫柏文相信,喺《金手指》差唔多3年嘅歷史中,最多人剪落嚟貼牆嘅文章,就係一篇題為「要同客劈酒……點算?」關於如何對付酒後不適嘅文。

文中,我講過解決酒後不適嘅方法,就係好似油公司對付啲舊油井嘅water injection method,要將1公升暖水灌肚,兩分鐘之後扣喉,將殘餘物同從血液中倒流入胃嘅酒精一齊嘔出,之後再飲暖水。

背後嘅科學邏輯非常簡單──中毒就要排毒。

暖水灌肚助排毒


不過,呢個聖誕佳節,我就從兩個唔同嘅來源,聽到一個科學邏輯上同以上背馳嘅解決酒後不適方法。《華爾街日報》就叫「hair of the dog」,而我個auntie就叫「回魂酒」,即係劈酒後第二日感覺唔舒服時,再劈多個shot。

《華爾街日報》就推介一款叫「Ambassador's Morning Lift」嘅雞尾酒,而auntie就話一 shot X.O.得。

大家可能問:「火燭仲淋電油上去?」問得好!不過我就喺度諗,以上講過嘅兩個方法,其實就係世界各國政府,對付金融海嘯嘅大方向。

飲「信貸回魂酒」

面對着因為之前啲人過份借貸,帶嚟今日嘅辛苦,一係用我建議嘅方法,盡快排毒,公司應執即執,工人應轉行就盡快迫自己轉行。一係就飲「信貸回魂酒」。

不過《華爾街日報》警告,飲得「回魂酒」多,好容易會酗酒。

4 comments:

  1. Pakman,你作為Chief Drinking Officer (CDO),果然很有心得!

    ReplyDelete
  2. Pakman, 收唔收到我個message, 你要請我和fitch 食飯呀.

    ReplyDelete
  3. Captain Pakman,

    Happy New Year ! 新一年,祝白銀同你D人氣都屢創新高!

    你的白銀戰隊成員上
    (我仍堅守崗位,雖受重創,仲未放棄,Yes Sir)

    ReplyDelete