Thursday, December 04, 2008

黎智英... TVB CEO?

兩個人入亞視搞搞震,肯定effective過一個人。

張 永 霖 : 亞 視 已 蝕 50 億   王 維 基 : 裁 員 非 首 要 考 慮
2008-12-04 HKT 18:27

亞 洲 電 視 管 理 層 大 換 班 , 委 任 前 電 訊 盈 科 副 主 席 張 永 霖 出 任 執 行 主 席 , 城 市 電 訊 王 維 基 , 擔 任 行 政 總 裁 。

張 永 霖 表 示 , 亞 視 長 期 嚴 重 虧 損 , 已 經 超 過 50 億 元 , 有 需 要 改 革 , 首 要 目 標 是 達 致 收 支 平 衡 。

王 維 基 說 日 後 主 打 中 產 及 高 檔 路 線 , 發 展 非 劇 集 類 的 節 目 , 裁 員 並 非 首 要 考 慮 。


兩個人都有野要prove...

張永霖:Richard Li 李澤楷當年話佢唔得兼好廢。依家有機會去証明 Richard 當年睇錯。

如果 NowTV 嘅新台 Now 100 唔掂,不過亞視搞起咗,都夠刺激。

王維基:有如佢老哥嘅 HK Broadband 記者問,寬頻TV都只不過係咁,憑乜搞得好ATV?所以係有戰意去prove人睇錯。不過有老闆唔做,走去打工?

3 comments:

  1. 王維基係一個創業但唔係守業嘅人!他退居Chairman唔做CEO後,CTI就比以前更賺大錢...所以佢係要不斷創新、創造以證明自己的人,尤其現今ATV咁困難,對佢來說更是充滿挑戰...

    ReplyDelete
  2. 記得張永霖=清樓名技?
    亞視其實節目吾錯,錯在看熟了就換老世之後節目又再變,而且那班固定藝太削好趕客!我會炒晒佢...!

    ReplyDelete