Tuesday, May 01, 2012

昂山素姬「嚇怕中國」概念股

2012年04月26日 



大家呢排如果有睇《蘋果日報》「兩岸國際」版,應該都知道緬甸近期有好多消息。大家睇完可能覺得冇乜嘢,睇完得個知字,最多可能祝緬甸人民成功結束軍人執政。不過對於中國中央來講,緬甸呢排嘅局勢發展,一定令我哋嘅領導人驚到瞓唔着。 啲消息係乜?就係由舊年起,緬甸軍政府逐步開放嗰度嘅極權統治。先有舊年尾開放互聯網,到今年 4月軍政府宣佈,喺 45個議會議席補選,反政府嘅全國民主聯盟贏咗 40個各級議會議席,長期被軟禁嘅反對派領袖昂山素姬都當國會議員。最重要係軍政府承認選舉結果,畀佢哋做議員。

中共怕大家唔依賴佢

大家可能會問:「咁我哋偉大嘅中國共產黨領導驚啲咩呢?係咪好似舊年中東吹來嘅茉莉花香咁,驚人民被呢次改變感染,造反呢?」你咁估,就錯了。

因為緬甸本身政府權力分佈係點,冇人知。國會有冇權力先?就算有,一招功能組別、分組點票都做瓜你,可能今次只係一場 Show。 中國最嚇怕嘅地方,就係世界各國對呢場 Show嘅反應。基本上係忽然春天咁,有英國首相話想去行吓,又有歐盟解除經濟封鎖。簡單咁講,即係唔使依賴中國。

中國共產黨最驚亂,普通人日常生活受到擾亂或終止就最終會爆騷亂同示威。而冇嘢快得過冇能源令社會秩序出事,淨係人返唔到工,食物供應鏈撕裂都夠大鑊。咁家中國每日用 900萬桶石油,超過一半要進口。進口油就來自中東,只要一招斷你石油入口, CCP Bye Bye。 海路由中東到中國,就要經馬六甲海峽,而馬六甲海峽話事人就係新加坡。嗰度話事嘅李氏家族,一吓嗌停,就冇船可以經過。大家要記得,李顯龍做新加坡總理前最後外訪地方喺邊?台灣。



就係咁,中央就好想緬甸聽聽話話,其中係如果可以,就起條油管由緬甸印度洋沿岸運入中國,毋須經馬六甲海峽。

孫柏文唔知究竟新加坡有冇喺背後拉攏,令緬甸軍政府搞開放,不過如果緬甸唔使靠中國,就可以唔起呢條石油繞道。如果長遠要諗方法,入口石油擺脫新加坡對中國政權嘅威脅,就要靠陸路,最好當然係能源可以唔使進口,自給自足。

珠管擴產能速度慢

所以我哋就要返去幾個禮拜前 3月 7日 22日,我講過嘅頁岩天然氣 Shale Gas。中國眼見緬甸局勢,一定因危迫感、政權生死存亡,所以盡快大力發展呢隻能源。咁有乜概念股?天然氣運輸難,最好靠管道,不過接駁管道後冇得做二手買賣,所以發改委可以定啲超低冇得賺嘅價。

不過冇得賺,就冇人投資,所以點都要喺鋪管網時做 Show,令人有錯覺有得賺,仲要暴利。所以最純正炒昂山素姬強勢回歸,就係鋪管時受惠公司。最好就係製造管道嗰啲,亦即係我叫過大家一注獨贏買嘅珠江鋼管( 1938),我覺得呢間公司唯一瑕疵,就係可生產量擴大速度太慢。係,公司已經話會將可生產量每年幾十 percent咁升,我都係嫌慢。

最後,昂山素姬究竟係咪對中共政權咁大威脅?一,佢可能學劉江華,轉投中共懷抱。二,幾日前昂山素姬啲人,喺宣誓就職時,因唔 likey誓詞用詞,話想玩杯葛。

《華爾街日報》炮轟佢哋唔認真、做 Show、 Grandstanding,即係佢可能唔係李柱銘、司徒華嗰隻,而係社民連、人民力量。大家諗諗。


No comments:

Post a Comment