Wednesday, March 07, 2012

一注獨贏珠江鋼管

孫柏文記得九年前,同事傾起油價,我就興奮話:「油價會升到你唔信!呢個世界有樣嘢叫油沙,不過係固體,瞓身啦!」佢哋望住我呢個新入職雙失青年,冇人信。

今日,繼油沙後咁多年,第一次又有嗰種預見能源業將大突破嘅興奮,就係因為Shale Gas式天然氣。平時啲氣田係好似吹波氣球,其實SG都係天然氣,不過就好似拂到變泡嘅蛋白,裡面係好多氣體,不過以前無法開採。不過近年,美國開採SG式天然氣有突破兼上軌,典型一個計劃由諗到出產短過兩年都得。令呢兩年美國天然氣價跌超五成,銷量大升(油價同期升兩成)。

早前,有人吹中國都有,我聽到啲第一次有幾多嘅估計,只記不信。因為呢啲預測要等第二輪,啲保守人士再睇,降低早前嘅估計先準。點知,上週尾真係出,就算降低,都會將中國天然氣儲備量升十倍!不過點賭呢?

供應大升,必然,不過價將會暴跌。國家俾加價,係想增加供應,之後都咁多,賭兩會加價係廢,即千其唔好買採氣商。買管網營運商都係唔得,因為油公司經驗,最初話開放,賺推暴利稅。要買就買舖氣管概念,因舖管網時要扮市場主導,暴利ok氹資金入局。而冇嘢乾淨過買做鋼管嘅公司。做天然氣管唔同做屎渠,漏會死人,所以科技上門檻高,要買買管道龍頭,即珠江鋼管(1938)。

珠江鋼管品質高到外國會向世貿組織投訴話非法傾銷,仲要珠管只係收加工費,鋼價全轉駕俾管網商。我國最怕被人能源封鎖,因會即倒台,有呢隻新能源,一定會比高鐵更快落實。珠江鋼管升咗唔少,係因為業務過10年低處,原全未price in 中國shale gas。現價3.15元,我十二個月目標價係7元,一注獨贏珠江鋼管!

3 comments: