Friday, December 12, 2008

熱烈祝賀劉錫明成功去除毒瘤!

我諗好多三十打後嘅港男,對劉錫明有某程度出於內疚嘅支持。

當年被倪震係咁用「傳媒暴力」手法,標籤佢做「毒瘤明」,我哋呢班人都冇反對過。今日,劉錫明成功去除毒瘤,值得熱烈祝賀!

不過唔知大家有冇咁諗過呢單野。周慧敏單身囉!

周慧敏 is single!
周慧敏 is available!



AVAILABLE!



---------------------------



不過最勁肯定係佢...



周慧敏 slayer

8 comments:

  1. 當年我有睇YES,覺得劉錫明無辜被抹黑,仲要被人話足三年,超慘!但我又幫唔到手(作為中一二生,我可以點呢?我已經罷買YES了,但死倪震都繼續無良抹黑)依家的確有d愧疚。

    今日,我發起身邊朋友叫倪震做偽震/毒瘤震,並熱烈恭賀周慧敏飛走呢個癈柴(好想問,倪生靠咩生存咁耐?父蔭?女人錢?天曉得!)

    ReplyDelete
  2. 我唔係港男,係港女.初中年化有買YES,後來和成班同學都覺偽才子太公器私用得太離譜,於是罷買.可惜當年無internet無forum無高登(!)否則劉先生不用被人迫出香港娛樂圈.

    Ms Chow is available now, blog 主 way to go!!!

    ReplyDelete
  3. 偽震成日批評港女...哈!他自己親自炮制一套賤格港男真人騷,天收佢囉!

    ReplyDelete
  4. 如果呢個世界有港女. 咁偽震就一定係狗公

    ReplyDelete
  5. Pakman一定勁想做偽震...咁多免費餐食,個餐仲咁Hot Hot Hot

    Hor Hor Hor

    ReplyDelete
  6. Boys and girls.

    Of all the flaws about Ngai Chun.

    There is something we all have to learn from him.

    Will write about that in my column come Monday.

    ReplyDelete
  7. 由一個bad boy踼爆另一個bad boy有咩值得學習之處,我諗Pakman你下禮拜一篇文一定有好高收視!

    ReplyDelete
  8. 每個男人都一定有"Bad"同有"Boy"的部份,咁至charming;咁至吸引港女。Na小姐,妳以上的留言,是讚賞的一種吧!

    男人不壞,女人不愛...
    Pakman,你越來越吸引我們這些港女了!

    ReplyDelete