Friday, April 27, 2007

和黃3 又硬膠

前日,孫柏文收到一份新聞稿。作為一個傳媒工作者,平均每日收嘅新聞稿,分分鐘可 以炸爆個電郵In box,所以好多時收到新聞稿之後,掃視一下,發覺唔關我事,就會順手delete。例如,一間巨型上市公司推出新產品,除咗會將新聞稿寄畀「港聞消費 版」同事外,亦會寄埋去財經版,所以好多時我就會收到啲只有消費角度嘅新聞稿。今日想講嘅新聞稿,就係呢種。

實不相瞞,令我細心睇呢張新聞稿嘅原因,係因 為發放嘅公司係和黃3嘅X-Series。我曾經叫過大家「一注獨贏買和黃」,理由係3提出「文化大革命」嘅X-Series,令我覺得3卒之明白,點樣 先至可以成功售賣無線寬頻服務,所以就細心睇咗。不過,我批評過X-Series嘅推銷手法極有問題,而噚日嗰張新聞稿,又再次令我想去和黃,搵負責 marketing嘅話事人,跟住大巴、大巴咁星落去。

3嘅新聞稿話,「獨家推出『Google移動搜尋』」,我第一個反應係:「Google得3有? Google居然封殺其他電訊供應商?Larry,tell me it's not true!又話Do no evil!」所以,我第一時間搵隔籬《案內人隨筆》嘅尹思哲兄問:「3話得佢哋獨家有Google,真定假?」唔係用3嘅思哲兄聽到,就用自己部手機上 網,去咗www.google.com/pda嗰度,跟住就話:「唔係啊,我都得,你睇清楚啲。」我就答:「真係咁寫!」

講得多 反效果

事 件已經昇華為一個疑團,所以我就打電話畀3,問個清楚。原來,「獨家Google」嘅意思,係X-Series嘅瀏覽器,獨家安裝咗個捷徑short cut key,大家只要一按就可以Google,同埋用Google時,佢畀嘅「search result」網頁係唔計入用戶數據傳輸限額裏面。

聽完,我又打電話畀思哲兄,同佢解釋,佢就問番我:「吓,乜3啲手機冇bookmark呢個一按功能 咩?」我問番3,佢哋話部部手機都有。思哲兄再問:「X-Series唔係任瀏覽咩?」冇錯,係unlimited browsing。結論即係3又硬膠,想用Google賣廣告。我曾經多次話過,推銷「無線寬頻上網服務」,根本無需要講上網可以做啲乜。

如果3話「現在 可以用Google」,個反效果就係「原來家先至可以用Google呢啲basic function,咁仲有啲乜唔用得。算,都係遲啲先用3。」其實,3可唔可以簡簡單單學啲普通寬頻服務供應商咁,講有幾快就算,因為雖然和黃負責 marketing嘅話事人唔信,不過我哋真係已經識上網有乜用!

你同我講,究竟有乜分別!!!

3 comments:

  1. 要月費488先無限,佢可以sell幾多個丫?

    ReplyDelete
  2. 分別係普通版有埋 Gmail 條 link 而 3 無

    ReplyDelete
  3. 我一直好唔撚明,點撚解英國既X-Series 咁平,香港要咁撚貴。

    照計香港個Market應該競爭仲劇烈先係,無奶油會落後比人地,唔通,幾間3G網絡商一早有共識?

    ReplyDelete