Friday, April 20, 2007

咪同李澤楷打麻雀

上個禮拜,電盈嘅主席李澤楷增持手頭上嘅電盈股份,買入5578.3萬股,令到佢嘅持股量升到去28.01%,接近全面收購嘅邊緣。

孫柏文睇到呢單新聞就喺度諗,究竟係咪李澤楷知道一啲我哋唔知嘅嘢,例如電盈好做到佢要提出全面收購;抑或係早排炒咗一個阿Jack蘇澤光,之後佢會換另一個阿Jack──Jack Welch嚟做電盈CEO,等佢可以化腐朽為神奇?

不 過喺我嘅腦海當中,我知道李澤楷係一個好神奇嘅人,所有項目到佢手上,都可以奪魁而回、成功落實,不過嗰個項目點解要進行,普通人就冇可能明白。情況就好 似打麻雀嗰陣,李澤楷嘅牌章打法係冇人會明白,但係食糊嗰個又偏偏係佢。我諗起只有邱吉爾形容東歐同蘇聯局勢時講過嘅名言It is a riddle wrapped in a mystery inside an enigma,先至可以形容到李澤楷所做所想嘅嘢。

可惜,上星期有消息話,李澤楷今次之所以增持,只係因為蘇澤光離職之後放番啲股票出嚟,而李澤楷咁啱去接貨。我睇到之後即刻彈起身大叫:「So normal? So rational? What happened to Richard Li?」

後尾我同同事Winery講起呢件事,佢都好同意我嘅講法,仲話:「打牌唔好同李澤楷打,更加唔好坐佢下家,因為佢打牌好似雜亂無章,估唔到佢打乜,萬子索子乜都打,一係叫雞糊,一係食十三么。」孫柏文諗咗一陣,見到e家PCCW都係雜亂無章、乜牌都打,咁下一鋪佢究竟係食雞糊定係十三么呢?

No comments:

Post a Comment