Thursday, April 12, 2007

生是香港人 死是香港鬼

呢幾日,大家可能聽過17歲香港學生喺深圳慘變植物人嘅新聞。聽聞,呢位學生鄉下喺沙井,佢同屋企人適逢清明節假期,回鄉掃墓。原先,呢位學生已經身體不適,因為途中病情惡化,出現嘔吐等症狀,所以就去咗附近嘅沙井人民醫院睇病。不過,呢位學生打咗一針之後,身體出現嚴重問題,最後腦死亡變成植物人。其實,孫柏文噚日同幾個分析力同感受力非常強嘅女前輩一起吃飯,過程中都有談及呢段新聞。

其中一位女前輩話:「佢老竇都知道個仔有病,就唔應該迫個仔喺邊境人流咁高嘅假期回鄉探親,增加染病嘅危險。」聽落,非常合邏輯,特別經過SARS 一役,如果個仔有病,真係應該避開人流多嘅地方,費事感染到其他疾病。

不過,我作為一個男人,就要駁嘴:「其實,你唔明男人諗嘢嘅方法。自殘係男人嘅天性,唔殘又點做烈士?好似以前話過食燒牛扒食得多,會影響男性繁殖能力。咁男人聽完點?照食,仲要食多啲,因為食得多都仲可以繁殖嘅話,仲唔勁,仲唔係 alpha male?」

出錯就要罰千祈咪冚住

同一道理,明知個仔有病,如果都可以迫佢掃墓,咁咪可以更加凸顯佢對先人嘅尊敬!佢老竇已經話過,得佢一粒仔,即係話個17歲學生係長子嫡孫,更需要證明對先人嘅尊敬!所以我係完全明白點解個仔有病,老竇都要迫佢回鄉。

講真,我覺得成件事最重要嘅係女前輩嘅下一句話:「家最慘嘅係,完全唔知道發生咗啲乜,真係死咗都唔知乜事。」其實,嗰啲醫院負責人真係好似失咗蹤,死唔認有敏感問題又不能解釋點解「在針藥注射一半時便上身出現大灘紅點,面部也變紅,繼而抽搐,未幾休克昏迷」。

今次,深圳市政府已經開始介入。我覺得深圳市政府為求保住深圳市各大醫院嘅港人生意,一定要提供一個香港人心底裏會接受嘅答案。出錯就要罰,千祈不要蓋住,因為我哋會明白,因為香港都有大把醫療出錯,最緊要就係「死咗都要知乜事」。

好多深圳婦女,都已經翻山越嶺來港生育,即係生要做香港人,千祈唔好迫我哋病成點,病到唔應該舟車勞頓都要返香港。唔通,我哋就算死,都要做香港鬼?

No comments:

Post a Comment