Thursday, November 21, 2013

我最proud嘅一集 Money Café

幾年前,當年我仲有幸做《Money Cafe》時。

我喺英國己成放射科Radiology 顧問級醫生嘅阿妺孫慧文返港放假。

我就捉佢上 《Money Cafe》講點解當Radiology呢科喺香港在缺之時,我個香港土生土長,手持三粒星,當年用香港私人(我哋老豆)資金去讀書,居然因本地醫療及大學既得利益集團唔俾好似97回港出力。

我成日都話,香港其中一個最大嘅結構性問題,就係九七年之後,好多專業界別已經唔俾富有外國執業經驗嘅人來港。等香港無機會吸收世界級best practice。

好,就喺我個妹上完《Money Cafe》冇三日,醫管局主席胡定旭就宣布話考慮積極推動俾係海外執業嘅香港醫生回港執業。

之後聽聞Medical Council怕政府收返醫生發牌權,俾衛生署,所以減低玩嘢程度,由每年只得十幾人可以通過考試回流返港,升至2012年百幾二百人。

我唔識醫學,只識少少經濟學。呢班嘗試回流嘅人,都唔需要通過考試階段,淨喺考試過程中,已經提升香港醫學practice質素。

我點知?以下就係一名港大醫學院final year學生post喺關於回港考試Facebook page嘅一個post。

所以我只可以話,let them come home!

PS. 嗰集係我最proud嘅一集。比起被梁展文喺佢嗰封公開信quote更proud。


No comments:

Post a Comment