Tuesday, October 20, 2009

辭職吧,邱騰華!

From my am730 column 大明燈...

辭職吧,邱騰華!

各位《am730》嘅讀者你哋好!小弟嘅名叫孫柏文,今日第一次寫本欄《大明燈》。原本我諗住趁今日係《大明燈》出世之日,同大家解釋,點解要揀呢個名做我個欄名。不過,未解釋之前,已見有識貨又有勢力之人士,為本欄全力造勢。

佢哋係邊個?咪就係曾特首同環境局長邱騰華。佢哋一知到我個欄叫《大明燈》,就即刻搞個「燈泡事件」,瞓身支持。我只可以向佢兩位話:「孫柏文係唔會辜負您兩位老人家嘅心機!」

等等先。咩話?你唔同意?你覺得「燈泡事件」純粹係特首、政府出事,而唔係幫《大明燈》造勢?雖然你哋會咁諗,已敗露了你冇我有分析能力強嘅殘酷現實,不過,我今次就假設你啱,幫你分析一下點解會出事,同點樣避免再令特首「揩嘢」。

其實,今次出事百分百係邱騰華嘅錯。我曾經形容佢為a young man in a hurry,好趕時間博上位。就係因啊局長喺官場公路嘅快線飆車,一撞到就搞到車毀人亡。

每年,各大政府部門,都會收到唔少西洋人寫嘅顧問報告,環境局當然亦唔例外。不過,唔同其他局,環境局有個好想上位嘅邱騰華話事,搞到佢好想有政績。有政績,即係要做嘢,而官員要做嘢,只需解決兩個問題。就係做啲乜先?同邊個反對?

「做啲乜」,就只需倚靠西洋人顧問報告,而「邊個反對」,對環保局唔算係難題。因為「環保」喎!你敢反對「環保」咩?

所以之前就成功將膠袋稅,塞落要親身去超市買嘢一群人嘅喉嚨,要我哋硬吞。「環保」喎,所以有幾多怨氣我哋都要啞忍。

不過,呢啲顧問報告,就好似信貸評級公司嘅報告一樣,佢千計萬計,話明百年先出事一次。投資銀行信佢,所以會用一蚊本,借40元去炒啲債券,點知一遇黑天鵝事件,連銀行都執埋。

邱騰華一樣,數口精明,大力做嘢,點知點計,就係計唔到有「特首親家做慳電膽生意」呢隻黑天鵝。仲要因人人都仲記得你迫抽膠袋稅呢個仇未報,今次仲唔打政府打到瞓街?

邱騰華本質愛上位。江山易改、本性難移,就算今次冇事,佢遲早又搞大鑊嘢,損害特首同政府管治能力。邱局長,為特首,你係時候走。辭職吧,邱騰華!

3 comments:

  1. 邱騰華,辭職吧!
    只識挑着環保口號,硬推不合理的環保政策,膠袋罪惡稅(膠原料用多咗+極其擾民,有錢有得用,無錢要翻用),失敗慳電膽(阿婆話光管無得換,仲要加電費?);遲下仲有未掉先比嘅電器廢物處置費(話知你送去慈善機構定回收再造),高溫停車熄匙(有司機中暑就做鬼都唔放過你),俾錢買藍天(順嫂都識嘅屎橋,做乜都問市民攞錢);但係需要到你呢充就唔見你做到D乜,回收無支援(剩係識周圍擺D回收垃圾箱),想用環保柴油私家車囉喎,又設關卡重重(人哋歐盟用左不知幾耐),用電動車咩(嘥氣啦!搵個插頭都無!),非法傾倒又管佢唔到...

    只識減粒糖,唔識閂間廠,邱騰華,辭職吧! 不要阻住香港真正的環保發展!

    反對偽環保份子!

    ReplyDelete
  2. 我成日諗,點解邱騰華做到咁高位置,應該做左唔少時間政府工,做左唔少年人,讀左唔少年書,有唔少人幫佢做research,但係點解都會出呢種可預料的錯誤? 原因有二,首先是他智商高,但懶惰走精面.其次就係有人想佢落台。

    ReplyDelete
  3. 突然間覺得邱騰華有少少可悲
    佢幫左綠膠份子做旗手咁耐, 家下出事, 一眾綠膠即刻割席,

    "筆者翻查資料,綠色和平、地球之友和環保觸覺都贊成採用慳電膽"

    綠色和平、地球之友割席

    環保觸覺變左長實觸角

    真係人情冷暖.

    不過邱騰華揀做綠膠打手, 咁死蠢, 抵死!

    ReplyDelete