Wednesday, October 21, 2009

《大明燈》名從何來?

From Today's am730...

原本,孫柏文喺周一想同大家解釋,點解我呢個新專欄叫《大明燈》。點知因特首特登為小弟造勢,知道本欄名之後,搞咗個「燈泡事件」,我唔可以唔呼籲「辭職吧,邱騰華!」作為答謝。

大家可能喺其他刊物或電視機睇、聽過我嘅分析同睇法,可能已知我向來寫作嘅風格。

如果未,你又可能聽過朋友講話我只懂譁眾取寵博收視。若你真係有咁嘅朋友,佢真係一個值得珍惜嘅朋友!因敢言,又明察秋毫!

其實,我揀《大明燈》呢個名,係因為一早已有大批網友咁叫我。如果你上去各大網上討論區,你就會見到好多「孫柏文正一係明燈!」之類嘅留言。我見咁多網友欣賞我以分析照亮天下,所以希望呢個精神,成為本欄嘅核心價值。

仲有,因我喺花旗國讀大學,唔多唔少都受到花旗國人影響。所以就一係唔做,要做明燈就要做大明燈,watt數有咁大得咁大。

呢幾日,好多時我行行吓街,都有人截住我問我點睇干德道有層新樓6,000呎賣4億元單嘢,7萬幾元一呎。

首先,根據可靠消息,呢個都仲未係至高價,之後仲會有個單位,會以10萬元一呎成交,問你怕未?知價,患有分析員職業病嘅我,就會開始計數。當你用4億元買樣嘢,假設嗰件東西為你帶來3厘嘅回報,每年就會帶來1,200萬元嘅收入。如果嗰件物件係層樓,咁即係每個月租100萬元。

6,000呎,月租100萬元,你話得唔得?幾日前做電視節目,我問《am730》主席施永青呢個問題,佢話呢啲單位頂多得1厘。如果係咁,租金若冇升跌,不過租金回報率由1厘升到3厘,即係樓價要跌七成。同97年至03年跌幅差不多。

咁嘅豪宅價,就吸引咗一班被保護行業嘅從業員,例如律師、醫生等出來鬧,話買唔到樓。民主黨李永達又好似佢喺96年咁,一齊要求政府做啲嘢,想「八萬五」復活。所以,我今日為佢哋同大家分享朋友Kreme嘅睇法。

「嫌遠
嫌細
嫌唔就腳
嫌間格唔好
嫌風水唔好
嫌鄰居影衰自己
嫌嗰區唔夠高尚

當以上條件都解決晒

就會嫌貴

當八萬五、IT爆波、金融風暴/海嘯/地震
五折
又會唔夠膽入市

結論係呢種人一世都唔會買樓」

你係咪呢種人?

4 comments:

  1. 你訪問施永青的節目係邊度可以再聽?

    ReplyDelete
  2. 裝骨灰的地方仲貴啦....

    唔好死住..

    仲有未必有位tim!!!

    咩... 咩... 咩...

    ReplyDelete
  3. My asking of 施永青 can be seen on icable's money cafe website.
    Which can be found by following Money Cafe's link...

    As for my new column... Thanks Cafe man!

    ReplyDelete