Friday, February 12, 2010

美2012年先加息人幣冇運行

入正題前,孫柏文有兩個消息先同大家分析。第一個消息係呢刻喺澳洲悉尼,25個最重要央行嘅代表,包括人民銀行行長周小川、美國三藩市聯邦儲備銀行總裁葉倫、歐洲央行行長特里謝等開緊秘密閉門會議。由上周末開會至今日。


不過,原先今日先會走嘅特里謝,就因歐盟官員求見,想開「緊急會議」,所以就急急提前鬆人。如果事件冇迫切性,又或可以搵啲細嘅搞掂,個大佬冇理由兩日都等唔切,要即刻返家鄉開會。歐洲應仲有好多嘢爆。


講開爆,前日有伊朗最高宗教領袖哈梅內伊,突然宣布喺佢哋共和國革命31周年嗰日,會有「一拳舂落西方世界,令佢哋目瞪口呆」嘅舉動。哈梅內伊唔係語不驚人誓不休嘅總統,作為最高宗教領袖,佢講呢句說話嘅重要性高得多。


問題係呢個將會係咩舉動?應該就唔會係宣布民主自由,唔通係核爆?如果係的話,油價一定大幅波動,佢一爆,就會在數分鐘內,石油價格即升十幾美元一桶。而以色列一旦有反應,例如派機轟炸,油價可即升至100美元一桶。


咁佢哋31周年係幾時?咪就係聽日囉!大家就拭目以待,買定花生等睇戲。


在09年12月初,高盛分析部就發表研究報告,話佢哋覺得美國聯儲局至2012年先會加息,即係息口一路都會喺零同0.25厘之間。佢哋發表報告時,全場譁然。因為唔好話2012年,當時市場平均嘅預期,係今年第三季已開始加息。到2011年嘅第二季,市場預期將加息至1.5厘。


當時市場咁諗,因聯儲局主席伯南克剛宣布於2010年首季後,將唔會再加碼印銀紙救市。講到幾咁負責任。點知兩個月後嘅噚日,有份制訂短息嘅聯儲局公開市場委員Bullard就話到明:「之前聯儲局都試過,當經濟再現增長後兩、三年先加息。咁如果09年第三季開始有增長,即係2012年先加息。」


喺呢個超低息環境下炒啲乜?慢慢再傾。不過,有樣嘢就應該喺咁嘅情況下冇得升,就係人民幣。大家都知,我國和諧壓倒一切,當全球資金既多又冇成本時,你又有隻貨幣升硬,熱錢就會大量湧入,令資金流向非常不穩定,社會不和諧。所以要人民幣升值,先要聯儲局開始加息、收緊銀根等情況出現。因日本喺八十年代末,容許日圓大升,熱錢湧入,製造泡沫,到90年爆破後,衰到今日。中央係唔會希望踏上日本之路。

2 comments:

  1. Mr. Suen 伊朗單野仲未有料到.......有D 心急添!!!

    我同老公好鬼鍾意睇你做money cafe...頂癮呀,fans!最近睇埋blog同am730...

    ReplyDelete
  2. yo Ms 目,

    You got any good stuff...

    Better share it with me! So I can tell the whole world.

    ReplyDelete