Monday, April 10, 2006

<金手指>名從何來

孫柏文謹代表<金手指>一欄,要同社會各界講一句:「多謝!」。多得一班社工同好心人,好似我呢D患有注意力缺乏∕過份活躍症(Attention Deficit/Hyperactivity Disorder ADHD)既長期病患者,亦都開始受到社會有關人士既注視。蘋果日報為求可以清楚明白,社會對呢隻病既長期病患者,有幾高既容忍程度,所以度左一條好橋,進行一場大型既社會實驗。方法就係將<金手指>一欄發大,睇下大家可以忍到幾時,先至大規模寫信來叫孫柏文收番隻金手指。所以,由今天開始,試用性咁畀<金手指>多D篇幅。

<金手指>一欄,作為fan屎既你,肯定作過好多關於本欄點解叫<金手指>既猜測。大家作為香港人,孫柏文都已經估到,你地一定係諗緊:「孫柏文硬係鍾意篤人背脊,所以先至叫佢個專欄<金手指>。」大家都估錯啦!本欄叫<金手指>既原因,除咗我鍾意用隻金手指去篤爆D謬論之外,其實係想紀念一齣戲。齣戲名係「鐵金剛大戰金手指」(Goldfinger)。

想紀念呢齣戲既原因,係因為戲中講,祖國政府英勇地計劃了一場,可以在美帝手中,攞番我哋中華人民多年來被搶去黃金白銀既行動。在戲中,祖國政府又憑共產真理成功說服了,在外國崇尚自由貿易既親華人仕,得到佢地既支持同合作。可惜,那個叫Auric Goldfinger既親華人仕,因為資源缺乏,迫不得已之下要修改行動計劃。抱著一個「中華人民冇,美帝都要冇」既革命精神,由原先要攞番美帝手中既黃金,改為完全摧毀美帝手中既黃金。不過到最後,這場精心策劃既行動,被一個道德敗壞,喜歡嫖、賭、飲、蕩、吹,既酗酒濫交英帝間諜,好扶轆咁破壞咗。

孫柏文就係希望延續「還祖國人民,黃金白銀」既精神,將本欄改名為<金手指>啦。

白銀又新高既啟示

講起白銀,上個禮拜五又再一次係多年新高位收市。白銀呢個日日創新高既現象,已經有如每日潮水漲退般穩定,都係學番鬼老個句:「Another Day,Another New High」。

要達到金手指係三月六日,為大家篤出既120美元目標價,已經唔需要升十二倍。而家只要升十倍都已經到目標價。主要原因係花旗國交易所(American Stock Exchange) 既揸fit人,話花旗國證監,會批准「白銀投資基金」呢個禮拜開始進行買賣。咁點解呢個「白銀基金」會搞到銀價日日創新高呢?

金手指曾經為大家篤過有關巴克萊銀行「白銀基金」既細節。總結下呢個白銀基金,佢係一個有股票篇號既基金,即係話呢個基金可以好似股票咁買賣。你每次買一手基金,巴克萊銀行就會即刻係公開市場,買一盎斯實貨白銀放響個貨倉裏面。等大家買實貨白銀好似買股票一樣咁易。點解要咁做?因為好多花旗國市民,除咗買股票之外,其他投資渠道欠奉。

咁「白銀基金」點樣推高銀價呢?據聞,「白銀基金」上市,已經吸引到足夠資金去買高達1.3億盎斯白銀。做一個比較,每年在各國銀鑛生產出來既白銀都只得6億盎斯,以每年全球白銀需求有8億盎斯。而紐約商品交易所(Comex) 白銀存倉量,也只剩1.24億盎斯,比九十年代中下跌70%。如果「白銀基金」一夜之內,將紐約商品交易所既白銀攞走,咁白銀用家就差唔多要第二日已經開始搶白銀。咁白銀仲去唔到120美元?

雖然,有好多財經口水佬話「白銀基金」一上市,白銀就會有回吐,不過孫柏文唔係短線走勢既「專家」,所以我都係No Comment。我隻金手指只係知道,話「白銀基金」上市,白銀就會有回吐既財經口水佬,講到「白銀基金」好似一間公司上市咁,上市之後會有一段時間唔批新股。完全忽視如果基金上市之後,投資者追買基金單位,「白銀基金」就要再去買白銀。所以如果大家諗住用「白銀基金」上市等白銀回吐呢個入市機會,我都係得一句:「祝君Timing好運!」

最後,千萬要記得孫柏文曾經講過,隨時都係入市買白銀既好時機。

Caption:大家千祈唔可以用容忍,一個反中亂港既英帝間諜

No comments:

Post a Comment