Wednesday, April 12, 2006

石油分析員個腦生係個pat pat到

孫柏文以前做石油分析員既時候,係辦公檯隔籬道牆,貼咗一幅大大幅既世界地圖。等我可以好清楚咁,睇下石油公司既石油開發項目係邊度,又可以睇下耐唔耐同行分析員吹既「國際外交危機」風,係堅定係流,係唔係真係好似D分析咁話係推高油價既原因。

初時,因為自己啱啱入行,又覺得作為一個渺小又被邊緣化既香港人,分析石油走勢,點會叻過果D外國分析員,所以佢哋話XX外交危機係推高油價既原因,而唔係好似自己分析咁覺得係基本供求問題推高油價,都會唔敢出聲。不過後來,自己做石油分析員既時間耐咗,每一次聽到外國分析員話XX外交危機係推高油價原因既時候,我個隻天賦既金手指,就會自自然然咁充滿血液,想去篤爆佢哋D謬論。因為好多時候,只要擰轉身睇睇貼咗係隔籬牆既世界地圖,就知道佢哋講既XX外交危機係流嘢。我每一次聽到D二流外國分析員既分析,就會諗:「佢哋究竟係冇錢買一幅世界地圖,定係個腦生係個pat pat到?」

咁而家我轉咗行做財經口水老之後,每一次吹XX外交危機風既時候,聽到今時今日同行既分析,都發覺自己想問下佢哋同一個問題。當然,我知道作為財經時事口水老,真係一個「唯恐天下不亂」行業。因為如果天下太平,口水老就冇得噴口水,所以當同行好似偏執狂一樣,講到會有第三次世界大戰既時候,我都會客氣一D,同自己講佢哋只係搏收視。因為有得噴口水,財經時事口水老,發夢夢到第三次世界大戰既時候,會興奮到射D未必係花旗國巡航導彈既嘢上天。

近期,吹得非常之利害既風,係話因為花旗國牛仔總統,會用核子武器去炸爆伊朗既核子反應堆,所以令到黃金、石油、白銀全線飛升。仲要好似好有根據咁,話怕有每日全球六分之一石油通過既霍爾木玆海峽(Strait of Mormuz) ,會唔俾油輪過。霍爾木玆海峽唔俾油輪過係唔係好大鑊?係。花旗國用核子武器去炸伊朗,係唔係會令到油輪過唔到霍爾木玆海峽?可能係。咁花旗國係唔係會用核子武器去炸伊朗呢?一定唔會。我相信去到呢度,就算係金手指fan屎既你,都會有小小唔服,會問孫柏文一句:「如果花旗國一定唔會炸伊朗,咁點解白宮西翼會傳出咁多反伊朗風聲呢?」

問得好!如果我D同行,都好似大家一樣咁好學,我隻金手指今日就唔駛要出動去篤爆佢哋D謬論。因為只要有少少邏輯,都知道花旗國牛仔總統,根本就冇興趣去搞伊朗。大家試試由牛仔總統既角度去分析,你係一個派左幾十萬士兵去到世界另一邊既總統,而被你「解放」既國家人民,好多仲係「唔領情」咁同埋你D士兵開緊拖。咁你既首要任務,一定係去「平息」呢D唔領情既人搞出來既反抗。而家,花旗國既士兵就係紮營係伊拉克同阿富汗,咁如果大家好似我以前咁,隔籬道牆貼咗一幅世界地圖,唔該幫我睇睇伊拉克同阿富汗,夾住乜嘢國家。

無錯,伊拉克同阿富汗就係夾住伊朗啦!作為金手指fan屎既你果然醒目。仲有,如果大家有支marker筆,就幫我跟著D軍情報告咁,油咗伊拉克同阿富汗裏面,花旗國士兵仲未控制既地方,大家就會發現全部都係伊朗附近既區域。咁如果你係牛仔總統,相信伊朗係度搞搞震,你都會用核子武器控一控伊朗,叫佢D靚唔好係度搞搞震。所以大家唔好覺得花旗國會炸伊朗。

大家相信會追問,咁黃金、石油、白銀都升咗,如果花旗國同伊朗唔開拖係唔係會跌番落來。孫柏文同大家講黃金、石油、白銀升根本同伊朗無關,係因為本身供求問題,所以先至升。不過,石油股今次升浪算升得少,差不多冇跟住油價升,原因係有好多人覺得石油升係因為伊朗會被人炸,係D短暫因素。所以,孫柏文推斷,只要今次伊朗風波平息之後,市場又見唔到油價跌,就會明白油價升係供求問題,跟住覺吾到石油股大落後,然後會入市追貨。大家最好就而家買定D 883中海油,等伊朗和平。

1 comment:

  1. 細佬係香港某地產公司駐澳門分行的巿場部分析員,本來搵緊郭伯偉d資料,點知見到高人個網,又到閣下有關油價問題,總算見到個知音人,係傻架先至會話伊朗危機令油價升,我同我老細講好耐佢都唔明,不過點解升同你意見就有d出入,不過都係研究下啫.

    ReplyDelete