Monday, June 15, 2009

1340億美債券「可能係堅」

大家可能聽過上個禮拜有兩個揸日本護照嘅人,喺冇報關情況下,嘗試用行李箱偷運票面總共值1340億嘅花旗國債券。冇錯,係1340億,仲要係美元!救AIG都係千幾億之嘛!

孫柏文一聽到呢啲占士邦片先有嘅橋段當然滿腦疑問。
例如,啲債券係堅嘢定A貨?
嗰兩條友係乜水?
究竟為乜運啲債券去瑞士?

意國官僚都唔肯定

當然,咁大單嘢應該好快有答案。雖然意大利官僚出晒名冇效率,點知直至噚日,意大利央行仲未為債券辨別真偽,話「可能係堅」,要成個禮拜先要求花旗國財政部派人去睇。

有戀意大利癖嘅港女可能會話:「咁又唔見花旗國好有效率咁幫手?」我只可以話,有邊個債仔會主動確認自己啲債據?所以花旗國政府慢吞吞係可以理解。

仲有,連當地嘅日本領事館都未能確認嗰兩條友究竟係咪日本人,又爆好多陰謀論。呢個我反而唔怪佢哋,因為日本政府之前都試過唔見50萬國民嘅退休金供款紀錄,不過咁動盪嘅日子,市場少啲疑慮好啲。

如果啲債券係堅嘅,究竟為乜要走私去瑞士?

據報呢批不記名、可自由轉讓嘅債券,每張票面值達5億美元。而呢啲不記名、高面值嘅債,自1969年已冇再發,當年可動用5億嘅機構就唔多,得政府、超級大公司、銀行等。

我諗呢個古仔仲有排搞。不過大家知唔知點解花旗國政府,轉制要啲債券持有人記名?因為其中一個區域聯儲局,喺1962年試過「唔見咗」750萬美元嘅債券。邊個「執」到就發達囉。

No comments:

Post a Comment