Friday, June 26, 2009

中國人不如洋人狗?

前日,孫柏文睇我哋壹網站,睇到條新聞短片關於兩頭由港交所(388)獨立非執董莊偉林養嘅洋狗。話莊偉林一家同佢哋兩隻金毛尋回犬行山(喺熱帶養長毛狗?仲要唔剪毛?仲要33度行山?)點知兩狗中暑,先昏迷,後升仙。

據旁述,莊偉林見狗昏迷所以報警,而政府派出飛行服務隊去拯救。唔知係咪以前做分析員嘅職業病,個腦忍唔住即刻開始計數。根據以前政府叫人唔好濫用救護車嘅 propaganda,救護車每次出動,成本要幾千蚊。

走地嘅都幾千,用直升機至少要兩萬蚊。

雖然冇吊走啲狗,亦冇降落,不過我又諗,如果吊個當值醫生落去,佢一睇到會唔會話:「頂!我醫人唔係醫狗!」

點都好,兩萬蚊呢個數不斷喺我個腦盤旋,之前旺角巴士撞小巴意外,其中一名傷者被送往伊利沙伯醫院急症室後,醫管局要佢屋企人畀兩萬銀先肯用某隻藥去救。唔通中國人不如洋人狗?

各自為政嘥資源

再睇其他媒體,先知莊偉林當時兵荒馬亂(打得999好少唔會),令救急隊誤以為有人出事。之後一知唔關人事,就收起直升機。

最後想講,當飛行服務隊以幾萬蚊成本,成功英勇救人到醫院,最怕係醫院要你畀錢先出急藥。咁可能將飛行隊用咗嘅資源嘥咗。不過冇辦法,拯救隊嘅budget同醫管局嘅budget係分開o架嘛!

No comments:

Post a Comment