Monday, July 06, 2009

個仔叫Wealthee幾好

哨牙通爭千億遺產嘅訴訟正審到如火如荼。好多(甚至太多)details流出,聽落難頂,不過又繼續聽。

其中一個好多人講嘅花邊新聞,就係哨牙通將個仔改名為Wealthee。

經過孫柏文嚴正嘅非正式調查,所有人嘅反應係:「真係好cheap呀!咁貪錢!」我每次聽到咁嘅反應都覺得怪,因為想個仔發達有咩問題?

雖然,Wealthee呢個名係少少非主流,不過咁改名有大把前科。

例如生個仔,好希望佢戰無不勝,咪幫佢改名為Victor。生第二個時,想佢發達咪叫佢做Rich囉!

嗰個大仔叫 Victor、二仔叫Rich嘅仁兄,我又唔見佢同人因金錢糾紛打官司時,會被對方將佢兩個仔嘅名作為證明佢「有問題」嘅證據。

你班覺得叫 Wealthee好cheap,不過叫Rich就冇問題嘅人,真係一世叻極都係做中產。

花旗黑人哲學家Chris Rock曾經講過,wealthy同rich嘅分別,佢話籃球員Shaquille O'Neal(過往6年年薪2000萬美元)就係rich,不過出糧畀佢嗰個班主就係wealthy。

Rich嘅財富係一代即散,wealthy先能世代相傳。

勝在好記易搵


再講,英文叫Wealthee就反感,咁你要問吓自己識唔識人個中文名有「發」、「財」、「利」、「豪」、「富」等字?

最後,Wealthee呢個名有個大好處,就係好易google,第時要做保險經紀,啲客好易搵到你。

---------------------------------------------

黑人哲學家Chris Rock講
wealthy 同 rich 嘅分別


2 comments:

  1. i think ur missing the point-

    wealthee= wealth + thee, meaning he wants u to have wealth...

    u of course refer to 小甜甜, since he's suppose to be their son.

    好sweet 啊!

    ReplyDelete
  2. Oh so generous of him... hahhahahaha

    ReplyDelete