Thursday, May 20, 2010

財長魯賓利疊利

呢個世界,有啲人話投資銀行高盛(Goldman Sachs)玩晒,有啲西方傳媒行家,甚至封佢哋為「吸血八爪魚」,不但無孔不入,仲要勢必搾乾搾淨。


咁佢哋個朵咁勁,裡邊啲人就算唔係三頭六臂,都應係非常有傳奇色彩。多唔使講,就講佢哋前話事人魯賓(Robert Rubin),咁佢除咗喺高盛返工外,仲有回饋社會,做過九十年代克林頓政府嘅財長。


今日講佢嘅原因,係因為魯賓疑似爆性醜聞。話說有個叫Iris Mack(下稱麥小姐)嘅女子,佢曾經喺金融海嘯前,喺最大倒閉公司Enron做過嘢,後來轉會過去哈佛大學信託基金做資產管理。


點知因為喺02年警告,話基金嘅衍生工具投資非常危險,而被魯賓嘅財長接任人、之後02年做咗哈佛校長嘅薩默斯(Larry Summers)炒咗。最後當然麥小姐冇錯,因為哈佛後來喺金融海嘯中,因衍生工具投資輸鑊甘。


麥小姐讀書時已來頭不小,佢係哈佛第二位黑人女性,成為應用數學科嘅博士畢業生。咁原來佢喺香港時間上個禮拜五,喺左翼新聞網站Huffington Post自爆,話有次魯賓約佢喺邁阿密食飯,嗰次只係佢哋第二次見面,第一次見面時,麥小姐佢仲要係素顏。


不過,食完飯之後,行返酒店時,魯賓就問麥小姐想唔想上房cuddle「搞搞震」。麥小姐話,因佢一路以來都係條數學書蟲,對異性提出嘅建議,都係反應比較遲鈍,就算用盡佢哈佛訓練嘅博士級腦袋,都唔知究竟「搞搞震」即係點解。


不過,都未諗完,麥小姐就話魯賓隻手已似八爪魚般周圍「走」。麥小姐仲喺篇自爆文章中,好用心機咁仔細地形容佢哋嘅接吻過程。


可能麥小姐係應用數學科博士,佢哋嘅接吻最好用compound interest來形容,即正式翻譯係「複式利息」,而通俗啲嘅就係「利疊利」。


講到呢度,大家一定喺度估麥小姐幾歲?可以第一次素顏見面,都令財長神魂顛倒。其實,呢度就係點解孫柏文今日要同大家分享呢個故事。故事教訓所在,就係要做到高盛高層,兼任財長,口味唔可以同市井之徒一樣。


想搞搞震嘅,都要搵個學歷高、有膽頂撞上司,同埋唔係後生女。冇錯!麥小姐其實係個熟女,今年已經52歲。不過點都好,呢個周末,魯賓都應該係瞓廳囉。



Iris Mack

No comments:

Post a Comment