Thursday, October 19, 2006

反對禁煙!


尋日,孫柏文講過同大家研究曾蔭權特首施政報告裏面入政策,不過適逢尋日立法會辯論吸煙修訂條例,我就先想同大家講呢條法例。大家好多時候聽到任何特區市民(包括立法會議員在內)推銷全面公眾場所禁煙,大約都會聽到以下的一句:「禁煙係世界大潮流,個個先進國家都實施公眾場所全面禁煙政策,所以如果要香港先進、文明,我都要公眾場所全面禁煙。」

不過,我想同大家講世界上有一個非常先進民主國家,不但冇全面禁煙,仲要就算國民大多數都唔食煙,絕大多數國民都係反對公眾場所全面禁煙,所以一路都冇通過任何法例禁煙。大家可能會問:「先進國家喎。國民大多數反對禁煙?相信孫柏文你搞錯!」冇搞錯!呢個國家就係德國,應該夠先進啦?大家可能會問點解佢居然會反對禁煙,原因其實都好簡單。

其實全球第一個公眾場所全面禁煙國家,就係德國,不過係希特勒納粹統治德國。當年,希特勒又係好似郭家麒、鄭家富等立法會議員,大喊要保護市民健康、製造「完美」社會,所以施公眾場所全面禁煙政策。德國人民知道,如果你可以見到全場成人、全場你情我願情況之下有人食煙,等如個社會仲係包容。只要個社會仲容許食煙,個社會就仲未邁向盲目追求「完美」。因為追求「完美」結果令到數百萬個猶太人、吉普賽人、同性戀者、異己分子遭到系統性「淨化」。

試想想,一個好似鄭家富患有「肛門堵塞症」anally retentive人統治香港,包容就會從此消失。如果有「專家」話肛交對身體有害,你估鄭家富會唔會要求重罰男同性戀者?太誇張?ok,如果有「專家」話香港市民休息不足,你估鄭家富會唔會要求最高工時?真正要反對禁煙理由,係遠比任何經濟理由大。各位市民,呢就係我選出來代表!08年知點做啦?

講番施政報告,我作為一個佛利民Milton Friedman(好崇尚同好希望全世界都抄香港「積極不干預」政策諾貝爾經濟獎得主)fan屎可以同大家講,曾特首放棄「積極不干預」都祇會令到佛利民痛心疾首、滿淚盈眶。今次曾特首「假奶粉」般翻版貨「學券制」,先至係令佛利民佢老人家暴跳如雷新搞作,因為完全強姦「學券制」精神。

無他,因「學券制」神髓就係學校最終教書方針同模式,就係由辦學團體因應學生需要自由決定去,結果會令「教好學生」變成教育唯一考慮,真正「學券制」只會考慮學生,而唔會考慮老師飯碗、心繫家國、政治正確、牟利邪惡等等因素。孫柏文想今日問李國章局長,你作為一個家長,你當年為自己小朋友選擇學校時候,除了問一句:「Is this the best education I can get for my children?」之外,會唔會因教得最好學校係「牟利」所以唔畀自己小朋友讀?最後李局長係來自一個大家族,我想問李局長有幾多個百分比姪仔姪女,係生活於教統局之下?如果唔係100%,點解唔可以畀其他香港家長一張「學券」,等佢小朋友都可以好似李家族一樣,逃離教統局魔掌?

No comments:

Post a Comment