Monday, February 09, 2009

奧巴馬出布殊招

喺911恐怖襲擊之後冇耐,花旗國總統小布殊,以國家安全為理由,迫國會通過新嘅國家安全法。當年,小布殊用咗好多「一味靠嚇」嘅手段,例如推出紅、黃、綠色恐襲警報系統,令國民生活喺恐慌中。

挾恐慌迫國會批法案

小布殊挾恐慌,令國會喺冇辯論嘅情況下,以大比數通過名為「愛國者法」嘅新國安法。最後,法例對人權帶來極大嘅衝擊。

講真,如果你係立法會議員,面對一條叫做「愛國者法」嘅法例,「愛國者」一定支持,所以好難投反對票。當時傳媒報道,都係用「愛國者法」嚟形容呢條法例。唔通想俾未來選舉對手話你唔愛國咩?

不過花旗國人可愛嘅地方,就係會從錯誤中學習,所以就支持咗承諾會改變呢個「一味靠嚇」去推政策嘅奧巴馬上台。孫柏文當然覺得係好事。

點知奧巴馬一上台,就變身布殊,用同一「一味靠嚇」嘅招數去推政策。

o依家喺花旗國會,佢哋就係辯論緊8000億美元刺激經濟方案。淨係傾多幾日,都已經迫到奧巴馬出嚟話唔通過,就會出現悲劇。

不過可能因為學咗教訓,想通過法例冇以前咁易。

首先,傳媒冇用方案嘅官方、被政治化妝過嘅名「花旗復興、再投資法」。

之後,參議院又拖慢嚟傾,輿論更理性咁逐行檢討。

o依家情況有少少似舊年10月嘅7000億救銀行方案,市場參與者都已預期刺激經濟方案會通過。

市場真係善忘。

4 comments:

  1. 唔通要動之以情,曉之以義啩!

    ReplyDelete
  2. 你估特首先生個身分證上的英文名是如何寫法呢?

    ReplyDelete
  3. 柏文兄:
    金價就快到一千美元,有咩可以吹呢聽吓?
    等咗好耐到唔見你再寫金銀。

    ReplyDelete