Thursday, June 04, 2009

日日升700 月尾32000

如果你係《金手指》嘅fan屎,都知孫柏文喺五月中開始,不斷重複咁叫大家記得要嚴守sell in May。咁都不特止,仲要喺五月最後一個交易日大大聲話嗰日係「最後落車機會」。

五月恒指收大約萬八點,點知六月第一個交易日恒指再升七百幾點。睇啲網友嘅反應,我應該認錯,因牛市已到,無謂死頂。

早排有機會同曾淵滄博士傾究竟咩先係「牛市」,佢話:「真正叫得牛市係要升破之前嘅高位,即係要破31958 點。」

破31958就係牛市

博士嘅說話我當然記在心頭,所以一見前日升勢,我即刻做功課。不過唔係傳統股市分析,因有如禮拜一黃國英做我哋網上節目《你貼股我教路》話齋,個股市升到呢個位都冇乜點可以用傳統分析。

我就諗,冇理由都升700點,咁即係冇理由唔日日升700點。

只要升足二十日,就升14000點,咁14000加六月起步嘅18000點,即係升到32000點。

冇錯!到六月尾就可以終極確認今次係牛市。

當然,網友又肯定話:「不過噚日跌500點喎,即係到唔到32000。」我話錯!因為六月有22個交易日,只要今日升番500點抵銷噚日嘅跌幅,之後繼續每日升700 點,就可以成功抵壘。

我覺得繼 Susan Boyle、LeBron James、Nadal之後,下一個要爆嘅泡沫就係股市。

話我水皮嘅人,夠膽就唔好沽!

7 comments:

  1. 曾博士套理論又可唔可以咁講呢!
    若某商品或股份價格創歷史新高時就代表該項目處於牛市呢?
    剛創歷史新高時又會是牛市的第幾偕段呢?

    ReplyDelete
  2. 為甚麼今日在蘋果日報的網頁看不到你6月5日的文章?

    ReplyDelete
  3. hahaahaha

    I had the same reaction as you when I was chatting with the good professor...

    Even he laughed!

    ReplyDelete
  4. 咁即係點解?未upload ?
    因為我一向在蘋果日報的網頁看...
    今日看不到,所以奇怪啫

    ReplyDelete
  5. 原來博士同你講爛gag...好心你就咪玩啦! 搞到我都咁認真o黎問你!
    我又試學你問博士究竟咩先係「熊市」,我估佢會話:「真正叫得熊市係要跌破之前嘅低位,即係要跌破1964年7月31日所定的基數點,亦即係100點。」

    ReplyDelete
  6. 原來1967年8月31日先條歷史低位,當日收58.61點,應是恆生指數有史以來最低紀錄。

    ReplyDelete