Sunday, June 14, 2009

插爆分析員(開名)

孫柏文行街遇到啲讀緊書嘅fan屎時,佢哋都成日問我以前做分析員究竟工作包括啲乜。每次我都會引用前老闆對我哋經常講嘅說話:「股票股票都係估估吓。」

不過我鼓勵啲後生喺今時今日有大把發表意見平台嘅世界裏,分析得比人好兼敢講,唔畀人發掘都好難。

做大行有着數


要比人好,當然就要鬥分析。問題係有啲公司會對某啲分析員「特別着數」。原因係當我喺細行做,你喺大行做,你見到管理層嘅機會都高啲,淨係近距離睇到管理層講佢哋啲大計時手震、標冷汗都已着數好多。

所以我永遠都建議啲後生,開始時揀生意額、收入、成本透明度不但高,仲要即時知嘅公司。免得嗰啲大行分析員,唔係因分析獨到,只係因同啲管理層好熟而贏你。到時大家就會好公平咁純粹鬥預測能力。

咁有冇間咁嘅公司?有,就係港交所(388)。

佢哋有幾多生意,每個交易日每秒即時update,而諗住就算生意數據上冇着數,都可以問吓高層有乜新動向嘅人,我不如問番你,你覺得港交所主席夏佳理講得出幾時有資金自由行咩?

即係大行分析員分析港交所係唔會比你有着數。

大家可能會話:「又話開名插大行分析員?」係,今日想插摩根大通嘅 Michael Chan 陳志豐。

佢前日出報告將港交所嘅投資評級,由「持有」升至「買入」,令股價單日升9.5元,咁佢分析有幾獨到?自己睇圖啦!


4 comments:

  1. 講得好, 我支持你

    ReplyDelete
  2. 咁話"sell in may" o個個前分析員呢?

    (我有put in june, 不過止蝕左...)

    ReplyDelete
  3. 阿拍文,

    不如 show show 你做分析員時候既 call histor 比大家過下目啦!

    我真係好想睇下你有幾勁!事前果隻!

    ReplyDelete
  4. 或者公平少少 plot 晒所有摩根大通分析員既戰績之後,陳先生己經係最堅個位。

    ReplyDelete