Tuesday, June 30, 2009

上海冧樓的大贏家

周末時分,孫柏文聽新聞報道話上海有個差唔多完工嘅樓盤,突然有一棟冧咗落嚟。

好彩冧樓暫時係個別事件,如果唔係就有如73年搵到假合和(054)股票一樣,個個投資者對手上嘅貨突然充滿懷疑,唔理好醜先沽後查,最後令價格大跌。

作為一個盡責嘅傳媒工作者,我再深入調查,睇吓邊個係發展商,諗住沽爆佢嘅股票。點知睇睇吓,沽咩就未知,不過就有間公司我好想入股。

反宣傳玻璃襟用


邊間?大家睇啲冧樓相就會發現棟樓雖然瞓低,但本身都幾完整。

《東南西北》宋以朗觀察到啲玻璃都冇乜點爛。十幾層樓高跌落嚟!勁襟用!



可惜發展商唔出名,仲未搵到邊個係玻璃供應商,一查到我會即刻為大家報料。

其實,呢啲貌似壞消息嘅事件,好可能就係你隻產品最好嘅宣傳機會。

不過如果你啲PR廢(特區有好多廢柴PR)就分分鐘幫你倒米。

幾年前喺洛杉磯某路口,一個啱啱喺便利店做世界嘅持槍劫匪搶走一部停低等轉燈嘅 Land Rover。女司機被迫落車後,劫匪就高速逃離現場,同全城嘅差佬展開追逐戰。

呢啲追逐戰,久不久發生,亦係當地電視台最鍾意現場直播嘅「節目」。

當日,電視台用直升機一路直播差佬屢次失敗嘅過程,整地釘、開槍「啡」,架Land Rover得番一條胎都繼續成功避開攔截。

如果Land Rover係用啲特區典型三流PR,填鴨式訓練出嚟,唔做嘢會肚痛,實會即刻打電話畀各大傳媒,希望佢哋唔好做得「咁大」。

一流嘅PR又點?乜都唔做。

事關之後Land Rover喺洛杉磯區嘅銷量升咗4倍。

點解?差佬都要出九牛二虎之力先停到,仲唔襟用咩?

10 comments:

  1. 开发商上海梅都房地产开发有限公司

    ReplyDelete
  2. 棟樓冧咗仲咁靚仔,承建商(唔係發展商)功不可沒。
    p.s.承建商係負責起樓的.

    ReplyDelete
  3. 出事樓宇在我以前的家附近阿

    ReplyDelete
  4. Yo anon,

    Do you have the name of the manufacturer of the windows?

    Yo Bittermelon,

    So who was the builder?

    Ingrid,

    Very inetersting... Firstly because you live nearby, second because you can access my blog from the Mainland.

    ReplyDelete
  5. http://www.stnn.cc:82/chinafin/200906/t20090630_1055693.html

    not sure if info is correct, but it says the windows r fr village, not any big manufacturer

    ReplyDelete
  6. Pakman,在大陸上你的Blog,係有時得;有時唔得!唔係一定唔俾...我三月份在上海曾經成功睇到你的Blog

    莎拉

    ReplyDelete
  7. the second item to be hard sell is concret!

    the expose column has 0 reinforced steel, its a miracle for the pure concrete to stand that long^^

    ReplyDelete
  8. 日光日白,你撻拖鞋去鵝頸橋做乜?

    恭賀民賤聯私鐘敏當選乎?!

    ReplyDelete
  9. No I'm not in Shanghai, only live there once in a while

    ReplyDelete
  10. 信你「一注獨沽港交所」5月中買佐388put輪16698 10月未到期 依家唔見佐一半 願主保佑 啊們

    ReplyDelete