Wednesday, July 22, 2009

淡友投降 見底定見頂?

Meredith Whitney,07年10月30日成為第一個大行分析員,出報告唱淡花旗銀行。當時,佢話花旗銀行將要減(淨係減咋!)派息或變賣資產去彌補達300億美元嘅虧損。一出報告被視為淡友。

當然,如果今時今日,花旗宣佈成個金融海嘯只輸300億,股價即升10倍,哈哈。點知上禮拜一走出嚟話可以策略性吸納銀行股,股市因佢「轉軚」大升。

Roubini,講嘢勁似芝麻街嘅吸血伯爵。06年尾走出嚟話花旗國銀行體系將會輸一萬億美元(one trillion),當時被主流批為嘩眾取寵,亦被確定為淡友。到今日,如果銀行體系真係只需一萬億就唔再資不抵債,唔好話花旗國政府,我國中央政府都會話:「咁平!我嚟救!」點知上禮拜四被人話佢覺得「最壞時刻已過」,搞到啲人話佢「轉軚」,股市即大升。

上周股市升到驚


唔要來路貨,陀地嘅都有。

例如有幾年前已大吹淡風,有港版「末日博士」之稱嘅交通銀行經濟師羅家聰,年初話恒指睇8000至10000。點知早前話個市今浪可升到冇人信嘅21000點。

講到淡友當然提吓自己。07年7月30日叫人140蚊一注獨沽滙豐,點知即升,三日後上電視鏡頭前俾青姐(胡孟青)用籐條打屁股。雖然今年五月叫人嚴守sell in May,又叫人一注獨沽港交所,點知個市上禮拜嘅升勢連孫柏文都驚,勁想掉頭叫人買升。

淡友已全部投降,你話見底定見頂?

7 comments:

  1. 泡沫市, 分分鐘上四萬. 人人唔好返工, 借錢炒股, 燶左一鑊熟~

    ReplyDelete
  2. 只講唔做的淡友都仲有番的心情同力氣講下野;有錢又硬頸的淡友已經...................

    ReplyDelete
  3. 可喜, 朋友你終於都認錯了

    ReplyDelete
  4. 見底!!...淡友死晒, 但係都未引晒班人接火棒.
    仲要炒高 d 先~~
    做金融果班人都要出糧養波子. 呢排咁早收工, 即係唔多o野做食花生. 溫水煮蛙冇咁快完

    ReplyDelete
  5. 睇勢有排升.
    DJ 突破 9,000 只是環球股市大牛市 (雖然唔知幾長) 的開始.
    試想, 當全世界都有類似零七年直通車的效應 (即無限放水), 個市可以升幾多~

    ReplyDelete
  6. 先等柏文話港交所 5x一股先... 才入貨.....

    然后再升..至..二佰幾...

    夠未 ??

    咩... 咩... 咩...

    ReplyDelete
  7. 信佢一成都死啦,得把口,跟佢做淡就真係死得,日日講到世界未日咁

    ReplyDelete