Monday, January 11, 2010

「80後」泡沫爆破概念股

1976年諾貝爾經濟學獎得主佛利民(Milton Friedman),曾經話過,每日喺股市跳動嘅股價,能反應市場知道嘅訊息。甚至能反映未曾發生嘅事,上個禮拜廣深鐵路(525)嘅股價,就係一個好好嘅例子。

相信大家都知道,上個禮拜五,立法會財委會再次開會辯論關於高鐵669億元嘅撥款問題。又好似之前開會嗰次咁,法定時間「吹雞」完場時冇結果,摸和下次再來過。

都唔知係咪因為東亞運,我哋支足球隊打和踢十二碼贏波、勁興奮(high)之後,特區人對呢啲意大利足球式嘅拉布戰術,有另一番感覺。不過,又拖一拖,真算係又締造傳奇一刻。

上個禮拜五,立法會財委會開會之前,究竟會否成功再拖,問議員或市民,都應答你係未知之數。不過,睇番廣深鐵路嘅股價,就可知當日通過將會無望。因為上個禮拜四,一向唔係好波動嘅廣深鐵路股價,單日內下跌4.6%,將上個星期三股價嘅升幅,不單抹掉,仲要跌突。

有好多財經、金融界嘅朋友話齋,睇股價走勢,已經在當晚同孫柏文話,之後嗰日通過都係凍過水。真係言中。

點都好,今個禮拜五,立法會財委會又要再傾高鐵撥款問題。如果我係立法會議員,都必反對呢個669億元的方案,不過,今周通過嘅機會,將會非常高。

依家成個反對浪,傳媒講到好似得「80後」反對咁,仲要係「80後」都覺自己係,唯一一群真心反對咁,對呢班後生仔女,任何一切反高鐵嘅都係想抽水。

「80後」嘅呢種自大,對上十年見過兩次。第一次就係2000年,搞高科技嗰班,第二次就係2005、2006年啲銀行家。泡沫嘅形成,係當一啲本身真係唔錯嘅嘢,被不斷膨脹,直到膨脹過度後爆破,「80後反高鐵」,就係去到爆破嘅一點。

其實議員要問嘅問題,都已經問晒。係咪得嗰兩場爛鬼諮詢,就話做咗足夠嘅諮詢?係。係咪完全冇解決過一地兩檢的問題?係。重有好多問題,同不能接受嘅答案添,不過,要支持嘅議員,應該會照投支持票。我想再阻止都阻止唔到,到了今個禮拜五,便會有決定。

雖然高鐵係廣深鐵路母公司嘅事,不過,因為股民可以大玩注資概念,故當市場覺得高鐵再冇其他方法阻擋的時候,投資者其實又會炒番一轉。

試想一想,廣深鐵路現時市值只係約45億元,投資者眼看669億元的大幅補貼,就算高鐵日後每日客量,好似西部通道咁,係政府預測嘅十分之一,注資概念都能吹幾日。「80後」泡沫爆破概念股,今周必屬廣深鐵路。

No comments:

Post a Comment