Tuesday, March 30, 2010

沒有共產黨 就沒有新香港

上個禮拜日,英超聯賽有曼聯同利物浦對陣,最後曼聯憑韓國籍球員朴智星建功,贏波全取三分。之後領隊費格遜被傳媒訪問時,亦為呢位韓國球員今季演出讚不絕口。

不過,翻睇外國報道,原來當年曼聯從荷蘭球隊PSV燕豪芬簽朴智星時,輿論一面倒,批死佢對球隊嘅貢獻,只會係「賣多啲波衫」。點知原來朴智星不但識踢波,仲要愈踢愈好,愈踢愈全能,原先被睇死,最後可光宗耀祖,抬起頭來貢獻大。

血液中帶著小農DNA嘅我,就喺度諗,咁振奮嘅故事,幾時先會喺此岸發生?點知只係過咗一日,孫柏文就見到奇蹟喺特區出現。

事緣十年前,當時我哋嘅特首董建華,為香港疲於奔命咁,諗點樣經濟轉型。眼見高科技好搵,就大力推一系列措施。例如搞咩股市創業板等一些連網站都仲係「under construction」嘅公司,憑得三個英文字母嘅網址,都可集資百億元。

之後又將靚地割出,俾IT神童搞地產去補貼「Nothing On Web」。跟住再要政府,及使納稅人血汗錢嘅半獨立機構,批出多項計劃,做大量冇人會用嘅程式、軟件,去利誘年輕人入行「轉型」。話佢老人家好心,相信冇人反對。不過十年後回望,當年冇個項目達成高科技經濟轉型嘅心願。

之後董特首因腳痛,被升職做全國政協副主席,輿論就好似曼聯簽朴智星一樣,話呢次舉動,其實係明升暗降。特首做副主席,唔會對特區再有咩貢獻。咁點知到今個禮拜一,董特首一吐烏氣,為特區立下血汗功勞!

花旗國高科技公司Google,喺佢哋嘅加州總部宣布,關閉佢哋內地網站Google.cn。之後亦將所有上嗰個網址嘅人,轉到特區嘅Google.com.hk。Google作為全球首屈一指嘅高科技公司,一夜之間將特區建立成全國高科技嘅中心。

情況同49年上海解放一樣,當時有好多從事紡織、紗廠等嘅工人(包括孫爺爺)、老闆,搬來香港。為一向只做轉口貿易嘅經濟,打造輕工業嘅新世代,成功轉型。

可能董特首係當時呢批來港嘅上海人,知道呢條橋掂,所以就翻炒。其實我相信,之前Google話喺內地營運時不太理想,係一齣董特首透過政協建議,鋪排出來嘅局。等Google呢啲企業遷移到港,去完成董特首想香港高科技經濟轉型嘅願望。董特首,你升職後都睇住我哋,果然係香港隊長,我哋嘅朴智星!

之前,有好多自稱「愛港愛國」人士,話我哋唔背靠祖國,我哋就滅亡。呢啲說話我都一向唔服。不過經此一役,我都要高唱:「(普通話)沒有共產黨、就沒有新香港!」

No comments:

Post a Comment