Wednesday, March 14, 2012

梁營必勝已幻滅

多事幹,入正題。希臘卒只走數,不過尋日港股波幅細。孫柏文諗坐喺股票機前,有如以前冷戰時坐喺美國國防部指揮中心,知道蘇聯已發射核子巡行導彈,不過因仲係飛緊過來,所以未知會炸到啲乜嘅感覺。

第一個未預見嘅後果,就係原來喺正式公佈嘅希臘政府負債以外,政府幫其他單位,例如鐵路部等擔保嘅債,條款中原來寫咗話如果國債走數,不論原先還款期係幾時,都要即刻還錢。我唔知邊個揸住呢啲債,不過個額就係過千億歐元,你係監管機構,你知唔知你啲銀行除國債外,有冇揸呢啲附屬機構嘅債呢?睇定啲先,因依家入市,贏就唔知贏唔贏到粒糖,不過輸就肯定唔只一間廠。

講特首選舉。首先,呢次為港人上咗一堂政治課。「北京」作為一個概念幻滅。例如,「北京係唔會容許XYZ」,大家第一個反應係,「北京」根本唔係個單位,以前睇落係,只係個海市晨樓。「北京」已等同當年嘅Molotov Ribbentrop盟約。我知,何俊仁仲係「北京」前、「北京」後,只証明飯民高層生活喺個parallel universe,喺佢哋個世界,林峰隻《chok》真係金曲。

再講,睇我Facebook留言呢個非正式調查,近日民望急升得最快嘅就係何柱國。利世民兄post:「流選?香港就是欠霸氣。何柱國參選,我做義工又點話。」

到林偉強。依家好似邊個陣營都見佢啲手指模,真係hedge得好靚,先來和婚,再來茶樓搞跨界別圓桌會議。唔怪只得,不論係滿清、大英、日軍或中共下,原居民嘅生活模式都係屹立不倒。

最後講梁營。佢哋一路靠air of inevitability去拉票,點知啲人問一句:「Secret ballot喎?你唔係話俾我知有得查話?」就全盤棋散晒。701提名、腳痛、效忠英帝,全都冇滅小平同志嘅遠景,拖遲知特首係邊個幾個禮拜,又選係啲乜?中原立立亂,我哋西涼慢啲做嘢又點會係問題呢?要揀地產股,再等吓先囉!

No comments:

Post a Comment