Sunday, April 15, 2012

今季炒股基本六步法

七個禮拜前,孫柏文話過「晒冷買希臘 4月脫歐」。咁依家就已經係 4月,希臘就仲未脫歐,我錯咗。我估唔到希臘走數下,寧可學冰島咁火鳳凰般重新洗牌復活,都唔把握機會,政客們寧願做北方勢力嘅棋子,繼續 Kick The Can Down The Road咁拖。

估再印鈔未必錯

民主,喺發源地已死。我懷疑希臘幾時先再會有個民選領袖呢?依家意大利都係咁,領袖內閣全都係北方欽點兼委任嘅建制派,所以當西班牙民選總理講財赤果陣,話睬歐盟都傻時,應就快被「 Henry Tanged」。

點都好,周二香港凌晨,聯儲局就公開之前嘅 FOMC會議紀錄,點知一出後花旗國股市、黃金白銀等商品價格等全線下滑。因為紀錄中講到聯儲局裡個個都想收水,話到明經濟轉好唔使再出手,咁之前(至呢刻)嗰啲話聯儲局會喺 6月時再印鈔之人,例如高盛等,都面懵。

當然, 6月仲未到,高盛仍未錯,雖然呢排全球 ex南歐嘅採購經理人指數( PMI)個個向好,不過高盛仲有大把時間可以啱。當喺政治裡面「一個禮拜係好長時間」時,各市場都係央行專政嘅世界,兩個月係足夠時間,可令好多最終「逼」央行出手嘅事發生。

現正重返第一步

大家現在可能會問:「咁啲資金即係點部署呀?」呢個就簡單啦。無他嘅,由 08年雷曼爆煲後,炒股基本六步法就係順序:(一)資產市場暴跌;(二)經濟前景惡劣;(三)全球央行印鈔;(四)資產市場飆升;(五)經濟前景看穩;(六)全球央行停印。咁我哋啱啱過咗第六步,又要循環返去第一步。

以上六步,我今日喺《爽報》都有分享,不過你畀得六蚊買份《蘋果》,當然有更多,等我幫壹傳媒( 282)試驗吓 Freemium Model。喺《爽報》度話依家返去第一步,即市場要跌,只係請人食餐飯,喺《蘋果》當然就係教大家點樣搵食啦,授人以魚不如授人以漁。

所以,今日喺呢篇文隔離有幅圖,喺畀大家剪出來 Keep喺銀包度。每次你對投資部署有好多疑惑時,就攞出來睇睇。因為我相信,一睇你就知點做。淨喺呢幅圖都值六蚊啦!其餘曾博士、沈大師、陸叔、青姐嘅文就當係送畀大家點話。

No comments:

Post a Comment