Tuesday, February 07, 2006


Enron 兩大佬提堂

Enron兩大佬,卒之提堂。Enron有無犯罪?呢個真係艾炖撈。不過無可否認的是,他們當年真的是好勇鬥狠,膽大包天,信心十足。試想想,他們當年做的所作所為,虛構地說,好似香港交易所內的猛將要將成交額提高,自己開公司,要交易所抵押交易所的股票,問銀行借錢去交易所內買賣股票。然後知道貨源歸邊,玩夾倉來谷高股價和成交額。交易所又將成交額,邊為營業額,令公司從營業額角度看,成為花旗國十大公司之一。最後,正當被揭發,繼而交易所股價狂瀉,借了錢的銀行要求還錢,不過有貨冇現金,所以便執笠收場。

其實,遠在一九九八年,當時我還在美國讀緊大學的時候,有一個在找工作,又非常做得嘢既靚女同學同我講過:「我去過高盛、大摩等的投資銀行面試,都沒有見過一班甘寸既自大狂。」我還問她:「妳在大學讀經濟的,妳不像會去一些加州dotcom公司面試?」她回答:「是一間在休斯頓,我都未聽過的能源公司,叫Enron。如果他們沒有支付所有費用,令到我好似去放假,我唔會去。」我再追問:「點解覺得他們甘寸?」她的答案令我說了一句:「我同意,電力都有得炒?主宰世界能源政策去賺錢?他們知不知道一桶石油十蚊都唔使,點炒,點賺錢吖?」

到了2006年,都唔知邊個係精仔,邊個係廢柴

No comments:

Post a Comment