Friday, February 13, 2009

睇道指?係婦孺!

作為特區股民,股市大上大落已係呢十幾年嚟嘅平常事,恒指郁千點以上對股民嚟講都唔係大新聞。唔郁先至周身唔聚財。

大細股影響力一樣

不過對花旗股民嚟講,近呢12個月嘅市就真係難頂。以前道瓊斯工業平均指數郁超過100點,已經係新聞,今時今日,幾百點又如何?

不過就係咁,孫柏文要問大家一條問題。如果今晚,美國鋁業、通用汽車、花旗銀行、美銀、通用電氣呢5隻道指成份股,一夜之間咁執笠跌到零,大家估道指會因呢5隻股跌幾多點?

其實只會跌200幾點。

點解?因為道指嘅計算方法,係不論市值,只要成份股股價跌一蚊,道指就跌大約7點。

即係股價42美元,市值310億嘅波音,股價跌1蚊、市值蒸發7億,道指跌7點。
不過股價12.60美元,市值1320億嘅通用電氣股價跌1蚊、市值蒸發104億美元,道指都係跌7點。

冇代表性無謂再講

所以,花旗國金融業從業員都笑話道指見底幾咁難,只要90幾蚊嘅IBM唔跌,以上講過嘅幾間公司執笠都冇事。

不過開完玩笑後,就會好認真咁講,因為已經完全冇代表性,再睇道指分分鐘害死自己,得番啲無知婦孺會覺得道指值得留意。

所以如果你仲睇道指?你就係婦孺!

更重要嘅係各位評論員行家,為婦孺利益着想,唔好再講道指!

6 comments:

  1. 你個朋友重係炒緊道指期貨喎,你問佢當時發育未果個呢!

    話時話,以期貨交易量來看,應該講吓S&P500指數(SPX),大期是SP小期是ES。但很多時都要同時參考S&P100指數(OEX)因為OEX成份股是SPX的TOP 100,市值佔SPX大約60%有多,所以當SPX是否破位時記得望望OEX。

    咪話成日同你作對,老友。

    ReplyDelete
  2. 好文章,不過 …… 有性別歧視!

    ReplyDelete
  3. Which friend of mine is frying the DJIA?

    And I agree, the term i used is not gender neutral.

    ReplyDelete
  4. o i c...

    Erica knows her way around the big priced DJIA stocks...

    ReplyDelete
  5. erica is a DABA girl, so to speak.

    ReplyDelete