Friday, February 13, 2009

歐洲賓架點呃港女

Hat Tip to Cecilia for this wonderful observation.

-------------------------------

特區有兩樣嘢多──港女同鬼佬賓架。因港女鍾意男人嘅幾個特質,例如要條友係鬼佬(仲要唔係美、英人,因為唔夠浪漫)、使錢豪爽、睇落收入高等,鬼佬賓架就好似kinder出奇蛋咁,一條友滿足晒所有慾望。

不過孫柏文知道,面對金融海嘯港女可能夢碎,因為賓架不再風光。不過就算金融海嘯,根據blogger朋友beatster供料,原來港女仲未放棄。

富貴全賴福利好

佢寄電郵過嚟話:「仍有許多女子懷有『嫁個好賓架』的想法。搵個好歸宿,係千千萬萬女子的夢想。

作為目擊證人,曾經目睹女子接過歐洲哥兒名片時,雙眼是如何放光。

對呀,他名片上的title是VP,住在大潭某某灣的兩千呎公寓,平日外出消費,刷的是AmEx白金公司卡,而他的座駕,是一輛超型的跑車。

但親愛的,33歲的他,實際年收入不到百萬。在銀行界,不過是一個比小薯更小薯的人物。

他的title及福利,一是因為香港分公司規模細、人數少;二是因為歐盟稅制鼓勵公司出低人工,不過高福利給員工。

低稅率救番港男

當他花的錢大都是公司的,當然豪爽。一旦被裁員,要回祖國找一份合理的工作,稅後所賺的,可能比女子現在實賺的更少。」

唔想又嚟自由市場結論,原來港女死死氣返來溝港男嘅原因,全賴我哋行之有效嘅低稅率政策!

7 comments:

  1. 即係而家多左港女溝孫柏文?

    ReplyDelete
  2. 女唔會溝孫柏文...

    只會孫柏文溝女...

    不過呢排收歛晒囉...

    ReplyDelete
  3. 你本性難移,睇怕唔收歛得幾耐啫
    :)

    ReplyDelete
  4. 我係港女,但我想溝你孫柏文喎...
    Hor Hor Hor

    Happy Valentine's Day !

    ReplyDelete
  5. 我又溝,哈哈哈,我又溝,我又溝孫柏文,
    預埋我吖唔該,wahaha !
    I'm loving him !
    wahaha !

    ReplyDelete
  6. You've changed Pakman, you've changed.

    /mourns the Pakman of old/

    ReplyDelete
  7. 不過近排回港見D女都較肥佐.

    可能合佢口味.

    ReplyDelete