Sunday, August 09, 2009

出賣國家的證監會

特區最自視過高嘅政府法定機構證監會,又有嘢搞去凸顯佢哋擴大官僚版圖嘅野心。

究竟今期佢地又搞乜?上個禮拜五,佢哋因「國際證監會組織」嘅話,要做諮詢研究點樣搞死啲借貨拋空股票做淡嘅人。

佢地明唔明o依家借貨拋空股票已經好難?作為財經口水佬,孫柏文成日都俾啲前輩提醒,叫人借貨拋空股票冇市場。原因唔係因為股民唔睇淡,而係借貨拋空超煩,一般股民做唔到,建議得嚟晒口水。

試問,如果借貨拋空容易得多,恒指當年會害人不淺咁升穿三萬點咩?因為當市場癲都咁時,就會有勇士覺得唔值咁嘅價去拋貨,令市場起碼有一批錢去中和啲瘋癲股價。

再講,跌到落去時又有批人要買貨平淡倉,令股價有支持。

想整死借貨拋空嘅淡友


你可能會話:「不過有啲人係唔平淡倉,沽到零先收手,難拋空好啲。」

先講花旗國,股價係用嚟反映啲公司狀況,舊年例如花旗、美銀等,根本資不抵債,理應執笠。

不過多得淡友出手,先令政府注資或提供一定還錢保證,如果唔係,冇錯股價會暫時唔跌,不過可能一朝起身有銀行出事,股票停牌,即時good bye。

咁特區又點?唔使講最離譜肯定係滙豐(005)質到33蚊。

不過點解33蚊?咪多得啲自視過高嘅人,扮晒傳上帝說話,為綿羊股民搞啲咩競價時段。

如果特區有多過一個交易所,又冇證監呢啲低B劃一嚟搞,「勁假時段」一定喺交易所要競爭下老早消失咗!

咁如果傳話嘅就係證監,上帝呢?咪就係啲硬濕膠「國際證監會組織」。

呢啲鬼佬話事嘅國際組織,最想搞死例如香港呢啲「唔聽話」嘅地方,要我哋做一套,佢地就另一套。最好國企集資一定要去紐約、倫敦。

證監啲人個個心口有個prefect牌,最開心係啲老外「老師」拍拍佢哋話佢地well done。證監啲人係乜?就係一百年前出賣國家,搞到我國被分割嘅庸官。

No comments:

Post a Comment