Sunday, August 09, 2009

市要繼續升只要...

港股真係勁,尋日大陸喺特區未開市前已因(又)吹風話祖國迫銀行放債嘅意志有所動搖,(又)即時跌到趴街。不過唔使驚,跌市唔和諧,相信中央會繼續指揮D銀行,隊錢出門口。

孫柏文只怕去到某黐線高位,例如07年尾,又有好似當時嘅平安保險(2318)咁,走出來嚐試做次世紀千億大配股。當時消息一出,一向唔理世界走勢嘅大陸股市,都即時仆直,上証指數最後六千變千六。

不過如果中央要銀行收緊,咁唔使配股或IPO抽水走,現水平都已到黐線高位。究竟抽唔抽水,依家喺大陸政府出現最大政策勢力鬥爭。

一邊廂,代表未來如果有更開放、自由經濟嘅控制者,即係做央行嘅人民銀行。佢地一定反對胡亂借貸,因為雖然經濟差唔和諧,不過有銀行因太多壞賬而出事仲大鑊。試下sms滿天飛時,全國過萬分行同時擠提,場面可其壯觀啊!

令一邊廂,就係代表過去計畫經濟,乜都要政府指點嘅世界中嘅話事單位,即國務院。佢地當然要跑數,無寶不落去「保八」。大家見到人行對國務院互毆,真係一場決戰紫禁之巔。

睇番花旗國,下個禮拜(又)來破記錄國債拍賣。上個禮拜o個次睇落「好成功」,雖然咁抽水,不過息冇升、股又冇跌。

點解息冇升?因為有間央行大手掃貨。邊間?如果你話係人行,咁你就錯。o個次最大買家係聯儲局,買咗o個批接近兩成嘅貨。

點解股又冇跌?因為雖然全球散戶開始拋貨,大戶、有錢佬就繼續買。點解買?因為佢地見到聯儲局咁買,就覺白南克好認真咁摧毀美元,所以一定要買野脫離美元魔爪。

大家睇實美元,弱勢持續,股點升到唔值,有錢佬都要繼續買,市要繼續升就只要咁。

1 comment:

  1. 等....388你話五十幾蚊....入貨...

    九月尾十月...D金金亞Q玩完..

    入市...

    咩... 咩... 咩

    ReplyDelete