Sunday, August 09, 2009

穿21000要乜?

恒指勢如破竹,淡友仲因一路被殺平倉,變成上升嘅火箭燃料。我早排講過,當今世上已冇人敢再出聲叫人做淡,之前睇淡都係偷偷哋自己去做。費事嗰班跌市時會完全消失唔出聲變鵪鶉嘅人,大大聲笑你。

不過,去到上個禮拜,試問你附近仲有冇人做淡?偷偷哋想做都因彈盡糧絕而有心無力。

去到破萬九後,我覺得下個位將會喺21327點,因根據blogger Money Cafe,嗰個係恒指07年高位差不多32000點,同08年低位穿11000點嘅黃金比率。點解要信黃金比率?唔信,唔通用基本分析咩?點都好,全球任何資產價格齊上升,歸根究柢又可賴美元弱雞。

美滙指數,已由3月高位差不多嘅90點,跌穿79點。基本上,恒指係咪可以完全唔使理啲上市公司未來盈利,繼續盲目咁升,就係睇美元死唔死。

short in August?


美滙指數自從三月到o依家,走勢似典型下降三角形,底為78 點。如果跌穿,已有人話美滙指數會去到67點。當然,美滙指數如果唔穿78點,升破下降三角形,美元又再現強勢,亦遇到恒指到黃金比率,呢個可能係自08 年5月以嚟,最佳拋空機會。

5月18000點叫沽因覺唔值,8月21327點當然覺得更唔值。

唔通sell in May之後,就係short in August?

No comments:

Post a Comment