Monday, December 14, 2009

我都俾杜拜累得慘!

曾經有研究學會的報告講過,喺花旗國嘅「運動」產業,佔佢哋經濟生產總值超過5%。「運動」對經濟嘅貢獻,比起例如電影業等行業為多,特區政府其實都一樣,呢個周末就係最佳例子。


大家可能會問:「唔係嘛?連聯賽足球都冇人睇,唔好話其他體育活動,係咪你睇到特區喺東亞運攞咗個足球金牌,就興奮得滯short咗?」我講嘅當然唔係東亞運,其實係周日喺沙田馬場嘅賽馬國際賽。


我阿爺同老竇由我細細個開始,都成日同我講,話佢哋交好多間接稅。細個時唔知佢哋講緊乜,不過大時就明,因兩人同是超級馬迷,所以就經馬會交咗唔少稅同做唔少善事。呢個孫氏優良傳統,我當然有跟隨。


不過,講開特區政府最大納稅單位搞嘅賽馬國際賽,其實孫柏文由九十年代中開始,就有個一年一度嘅習慣,落注支持杜拜派來嘅馬,噚日亦冇例外。杜拜近廿年來都以銀彈戰術搜羅全球最好嘅馬,所以長跟長贏。


佢哋之前每次派幾隻來,我就會好費神咁揀我覺最好嗰隻。今年就易好多,因受傷等突發事件,最後杜拜得一隻參戰。不過就算係盲目支持,我都上網做吓功課,一搜尋隻馬同馬主名,就搵到一篇來自阿聯酋報章嘅報道。文中訪問個練馬師,佢話隻馬好fit,因佢以前講親都中,有誠信,所以就算隻馬以前來港跑過輸咗,我都落注支持。


結果?我睇住佢跑,一路都佔據有利位置,只要在臨近終點前發力,就可奪魁。點知最後乜都冇,輸咗。


一輸,我第一個反應係:「點解我咁傻呀?」我深信國際體育好講國運。話我迷信嘅,我只可以話乜有唔迷信嘅運動員咩?例如04年奧運頭幾日,好多射擊比賽都係俄羅斯選手領先,點知佢哋好多喺最尾一槍射失,俾中國趕過頭奪金。冇計,祖國國運佳。


不過,今時今日嘅杜拜就差啲,點解我會咁傻呀?佢哋個練馬師有誠信?佢哋啲地產公司以前都有誠信啦!依家咪一樣走數!點解我會咁傻㗎?今次我真係俾班杜拜佬累得慘!卒之親身感受到滙豐控股(005)、渣打(2888)、蘇格蘭皇家銀行等有咩感受。


我仲一廂情願,相信上個禮拜有人放風,話呢兩個禮拜杜拜世界其實只係做咗場大龍鳳,啲債到期(即今日),會準時還,國運亦因而轉好。之前只係想嚇下啲銀行,等杜拜世界可以講吓數。


睇完場馬,我諗呢批債都係凶多吉少。如果真係還,我又俾佢跣多鑊!

No comments:

Post a Comment