Wednesday, December 30, 2009

我挺蘇利民 引入醫護員

上星期聖誕節,當外國傳媒因多人放假、人手短缺之際,好多政府都趁機出咗平時會被鬧爆嘅新聞。首先當然有我國政府,喺聖誕節當日審《08憲章》簽署人之一嘅劉曉波。

花旗國政府財政部又喺平安夜宣布,政府將之前訂下支持兩房嘅金錢限額撤銷。即等於無限量支持佢哋,繼續胡亂以平息借錢俾啲唔應該買樓嘅人買樓。

雖然呢個奧巴馬政權嘅舉動,示意白宮係信聯儲局話,明年第一季後唔會再買新嘅兩房債券唔係講笑,應對美元有利。但本周啲人都係會話:「由有限額支持變成無限量,仲唔係又濫發美鈔?」如歐洲又冇乜新消息,美元近排升勢應要逆轉。

不過,假期放呢啲外國傳媒工作者眼中嘅壞消息,係有好處。真係鬧都少人鬧啲。我國政治化妝技術,已達奧巴馬級數,真是令我鼓舞!

周末,睇到《Now TV》獨家訪問香港醫院管理局行政總裁蘇利民。蘇總其中一段話,長遠來講,特區係要輸入醫生同護士嘅外勞。

呢個建議,我挺!
蘇利民,我挺!

其實,政府成日話醫療開支增長快,又唔夠錢。雖然大家都會同我一樣,話高鐵用少幾百億元都番晒嚟,但都仲有啲人會要求政府搞強醫金,繼續脹大開支。不過,雖話要使就要使,可唔可以每一蚊,成本效益係最大呢?倘外國有平、靚、正嘅醫務人員,佢哋又想來特區,咁就俾佢哋來啦!

我最開心嘅係醫生、護士冇走出來公開反對。佢哋比大律師關心社會得多,倘有人話,自由進口英國頂尖大律師,余大狀又厚顏無恥咁辯護,港人要無奈接受大律師㩒住搶之態。

當然,我挺蘇利民係有利益衝突。因我有個持有三粒星、香港出世、香港大嘅妹,97年9月入大學,攞我阿爸喺香港搵嘅錢去英國讀醫。佢成為放射科專科醫生,為病人服務,但喺英國。依家仲嫁埋俾個老外。

點解?嫁老外就因愛,但冇得返來行醫,係因97年前,喺英國開學嘅香港學生,可以畢業後回港,因受惠當時財政司長曾蔭權為個仔搞出來嘅豁免。我個妹係第一屆冇份。

有人話:「我好窮呀!點解我老竇唔係李嘉誠呀?」
我只可以話:「我個妹有家歸不得!點解我老竇唔係曾蔭權呀?」
不過好彩,我個妹之前考專科時,一次合格,倘唔係,佢會問:「點解我老爺唔係曾蔭權?」

最後再一次,我挺蘇利民!

2 comments: