Friday, January 27, 2012

點解我哋咁憎 林峰...A Theory

同靚女博客荒木茂傾起,佢話:「林峰幾靚仔,唱歌又唔係特別難聽。

我即問:「你係咪on record先?」

荒:「係咁又點?啲人唔妥林峰係因為妒忌佢靚仔兼有錢。

我話:「都係解釋點解港男唔妥佢,港女呢?(大家一靜,我繼續)我知!因為林峰係D&G!」

荒:「D&G?

我:「睇《壹週刊》,潘霜霜呢啲國內同胞,可以喺林峯張床上任影相,妳哋啲港女得唔得?唔好話張床,妳行埋帝景園已經有食Q趕妳啦!港女為保港人尊嚴咪唔妥佢囉!哈哈!」



(最後呢段原本喺尋日篇文到...不過因字數爆額被刪走,可惜。因為我覺得係全篇文最有insight嘅point。)哈哈

4 comments:

  1. 白銀戰隊隊長,

    可以分析一下新一年的白銀嗎? thx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Let me think think...

      I need to do a little scenario planning...

      Delete
  2. hahahahaha,金手指,我強調多一次,我唔係林峰粉絲呀!

    btw,有冇人可以發起去林峰屋企圍拍,最好平機會介入埋啦,哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are not 林峰粉絲?

      oh really? hor hor hor

      Delete