Wednesday, April 25, 2012

法選舉投資策略

上周末,我見到陀地同老外傳媒,紛紛分析法國選舉可能為資產市場帶來嘅衝擊,噚日同《利字當頭》嘅利世民傾起,佢話呢個法國總統挑戰者,有好多「根正苗紅」嘅政策,落實後果不但嚴重,仲要好快就見「成效」。


對世民來講,挑戰者同現總統最令人擔憂嘅政策分別,係挑戰者唔會減財赤。外國嗰啲財演一樣係好多分析,話挑戰者當選嘅話,法國同德國喺財政救市嘅決心會被摧毀,好難再會有個肯拍心口幫歐豬或啲救市基金做借錢擔保人嘅法國。

講完其他人,孫柏文點睇?邊個贏都係 plus ça change, plus c'est la même chose(啲嘢越變,啲嘢越唔變)啦。要講政策首先先講政府開支。兩個候選人講就唔同,到做嘅時候,兩個都會年頭拋個赤字唔超標嘅預算,到年尾兩個都會 je suis désolé(對唔住,我錯),道歉話赤字超標。唯一係「右」嗰個話減開支遜預期,「左」嗰個話加稅後稅收增幅唔達標,所以兩條友都係冇分別。


même même

再講老外擔心嘅救市措施,呢個係呃人嘅,如果救市方案同基金咁勁,舊年暑假就唔使嚇到全球腳軟啦。最後成功拖遲爆煲,咪又係靠歐央行印鈔票,所以法國新總統係邊個有乜分別?歐洲咪一樣係歐央行,即高盛啲舊生玩晒。大家唔好俾選舉呢啲煙幕干擾投資決定,記得買股只係等印鈔,印完就要快手走,走晒等佢係咁跌,跌到見危又會再印鈔。

青姐係我心中女神
最後,見上個星期四青姐胡孟青講大家應該睇啲乜,更勸盛女如何提高戰鬥力。唔知其他男人喜好,我只係個有集中力貧乏症嘅人,所以想搵個可以 Occupy我個腦嘅女人,所以先話搵個睇 Economist嘅女仔,等佢有知識同有態度。咁邊個係人辦?咪就係青姐囉!所以我成日話佢係我心中女神,你明我唔係 BS緊啦!

 

女神o奪咀呀!

2 comments:

  1. The political spectrum is like a horseshoe, extreme left and right actually are quite similar.
    But isn't it a worry that Europe is moving towards possible extremist possibilities with such individuals and possible negative effects on the economy?

    ReplyDelete
  2. Any system that has absolute unchallenged rule is a system ruled by the extreme.

    Right now, the central banks are totally unchallenged.

    ReplyDelete