Wednesday, May 30, 2007

上海A股不跌之謎

前日,孫柏文由九龍「飛的」(fly dick)出中環做有線電視節目《Money cafe》嘅嘉賓。到中環嘅時候,就決定煲番支雪茄,喺上節目之前可以定一定驚,思路都可以清晰啲。大家都知道,自從1月1日室內地方全面禁煙之後,煙民 可以食煙嘅地方就所餘無幾,而街邊嘅垃圾桶就變成我哋嘅聚集地。

正當我企喺垃圾桶嘅一邊煲煙,第二邊就有一個一手抓住電話、另一手抓住張申請新股「白表」 嘅嬸嬸。嗰位嬸嬸,眼望垃圾桶,不過就一路講電話解釋某間即將上市嘅公司,究竟做啲乜嘢業務。見到此情此景,我非常安慰,證明我哋特區啲散戶係有做功課先 至抽新股。正當我陶醉於此情此景,嬸嬸突然望高,同我雙目交投。佢一見到我就話:「你咪就係金手指?」 我笑一笑點頭,正當我沾沾自喜嘅時候,佢就以非常凝重嘅聲線話:「一注獨贏買和黃呀嘛!我聽你講買咗啦!」

我即時反應就係心諗:「大鑊!又令fan屎失 望。」所以我就話:「和黃真係郁都唔郁,3冇新消息,我都冇辦法。」不過我講完之後,fan屎嬸嬸轉用非常祥和嘅聲線話:「我都知道,所以我都未放。」聽 佢講完,我都即時冇咁尷尬,笑咗一笑。跟住fan屎嬸嬸就繼續講電話。

講真,和黃嘅3同埋新推出嘅收費模式X-Series真係冇乜新消息,我都係耐唔耐 上搜尋blog好叻嘅icerocket.com,睇吓前宗主國用戶有乜嘢講。我諗大家都要等和黃出中期業績先知道3係點。

Pigs can fly

其 實,和黃唔郁令我尷尬嘅理由係,今時今日真係乜叉都升,冇辦法牛市末期、禾雀亂飛。而近期升得最誇張嘅股票類別,肯定係啲資源變身股。噚日,就連做傳媒、 出版嘅文化傳信,都因被傳可能變身成為資源股,所以升咗一倍。

番鬼佬有一句說話:「Pigs don't fly.」即係話啲豬兜股暴升,遲早會跌番落來。不過,呢句說話就敗露咗啲鬼佬嘅科學常識,始終冇我哋祖國人民咁先進。因為佢哋只係將隻豬用手拋上天空, 當然會跌番落來。不過,我哋祖國就一早發明火藥,繼而成功開發火箭,明白就算係飛豬上天,只要有足夠嘅火箭推動力,隻豬都會進入太空軌迹,唔會下跌。

上海 A股已經日日證明pigs can fly!仲要stay in orbit o忝!所以,咪話豬兜股不受地心吸力影響,只係推動力太強。

1 comment:

  1. 買和黃不如買中移動好過, 間野自小超話事之後真係無哂興趣, 佢地的財技玩的太勁啦. 留返佢地慢慢玩啦.

    ReplyDelete