Wednesday, November 19, 2008

冇被裁員?有壞消息!

早排10月日日大跌市時,孫柏文有次睇花旗國財經台CNBC,節目主持人訪問一位行對冲基金咇嘅記者。

相信大家都記得,當時個市日日跌嘅其中一個原因,就係有好多投資對冲基金嘅有錢佬,大量贖回。引致對冲基金對於手上資產有價就沽,套現去應付贖回要求。

高呼好掂有玄機

當日,主持人問:「啲對冲基金呢排有乜風聲?」嗰位記者答:「以前搵佢哋講多兩句都難。不過今時今日,有幾個好有名氣嘅對冲基金經理,都特登打電話畀我,係咁講佢哋有幾掂。」講到呢到,一眾主持人立即一齊大笑。

跟住位記者補充:「打得電話嚟話自己有幾掂,就肯定唔慌好嘢啦!」講完,眾主持人又再起哄。

今日同大家分享呢個故事,就係因為睇到有個做玩具嘅實業家高姿態講投資貼士,同全世界講話自己掂到可以畀貼士嘅人,佢呢排仲唔掂過碌蔗!

有工冇假仲想點


不過點都好,呢個金融海嘯都好難捱。大到好似通用汽車,都話唔知捱唔捱到09年。所以,我相信大家未必細心研究過09年嘅日曆。

不過如果大家出年仲有份工,咁我有個壞消息。09年嘅清明、佛誕、中秋、boxing day等紅日,全部都係禮拜六。

不過有得怨,總好過冇得怨,起碼冇被裁員。

不過如果你失業,咁我唯一可以安撫你嘅說話,就係嗰班公務員喺09年仲唔還番畀啲納稅人?5天工作咁開心?可以當啲禮拜六紅日冇發生過啦!

No comments:

Post a Comment