Wednesday, November 26, 2008

消費券?建華味濃

前日,孫柏文聽到立法會中,啲抽水議員話要求政府派發「消費券」,去幫助零售業。

大家一定會問:「如果要啲一次性還富於民嘅動作,點解啲議員唔直接要求退稅?如果怕交稅多嘅人攞番自己嘅血汗錢,點解唔人人派現金算?」

立法迫消費行唔通

點解唔派現金?因為怕大家攞咗錢之後唔用,擺番喺銀行,而銀行又同時冇能力或唔想放債,到時政府派錢都谷唔起經濟。

有見及此,啲低能議員就提議「消費券」呢條屎橋,諗住立法規定要消費,啲人就會消費。

究竟佢哋明唔明點解我哋唔肯消費?唔係因為我哋冇錢,而係因為我哋對前景冇希望。先唔講當一個消費者諗未來時,政府啲一次性動作係唔會有正面幫助。淨係因為「消費券」呢啲低能屎橋,實在太似當年董建華聽啲抽水議員提議而落實嘅動作。

董建華味太濃,更加嚇到啲人唔消費。

學台灣掂極有限

點解咁低能都提議?因為啲議員中五會考經濟科攞A。根據會考經濟科syllabus,七百萬人每日作出嘅經濟活動決定,用一條方程式就可以推斷。泵好多百億錢、谷谷消費,甚至乎學好似以前財政司梁錦松咁,想做啲嘢「勸阻」個人銀行存款,經濟就會欣欣向榮。

當然,大家可能會話:「不過台灣都推消費券喎。」我可以話,如果台灣啲經濟政策咁掂,經濟上我哋就唔會咁睇佢哋啦。

2 comments:

  1. D 政客居然推介一 D 已經證明失敗既方法~
    唉 ~~~

    ReplyDelete
  2. 消費劵不行,是因為太似當年董建華的政策?
    這應該不能算是原因吧?

    ReplyDelete