Friday, January 30, 2009

強勢回歸

新一年,孫柏文祝大家身體健康,咩市況都身手敏捷。《金手指》對上幾個禮拜小休,我用咗放假時間,去檢討金融分析同預測嘅方法同提高準確性,但點都諗唔到。

試問今時今日,仲有咩人會信啲財經專家、分析員嘅預測?幾日前辭職,被譽為「08華爾街最準策略師」,大摩嘅Abhijit Chakrabortti,預測08年收市點數都錯成621點。大家可能會話:「淨係錯621點,好勁囉!」最弊佢測嘅係標普500指數呢!咁就係華爾街最準囉!

直至年初二檢討先有突破。睇電視話鄉議局主席劉皇發代表特區求籤,我作為市區人唔知點解佢會代表我。其實「求籤代表」最好普選,我一定投畀年廿八贏六合彩嘅頭獎朋友,明知勢弱就要搵個手風勁嘅。

下籤的啓示

大家都知劉皇發求咗下籤。支籤講乜我就唔知,因為我好似啲散戶睇大行報告一樣,唔睇內容,淨睇評級。不過呢支下籤,就令我覺得仲有希望。當標普、穆廸啲AAA信貸評級冇晒公信力,下籤都仲係下籤。有咁結論,我仲唔係強勢回歸!

5 comments:

  1. 睇完之後亦唔覺得有何論據支持你所謂「強勢回歸」。

    ANYWAY歡迎你平安回來,D泰妹正嗎?

    ReplyDelete
  2. 「下籤都仲係下籤」,d friend都話車公至係真正「我會做好呢份工」。 ^_^

    另外,「最準策略師」...虛名黎嗜,好多順勢策略對沖基金,成功率都係得三、四成都長期有double-digi回報,重點係做對的程度。

    ReplyDelete
  3. hahahhaha

    Will try harder next time = )

    Anyhow, just want to make the point that 車公 has far more credibility now in predictions, that S&P, Moody's, Morgan Stanley etc....

    ReplyDelete
  4. 有共產黨冇有怕,天氣都可以改變.

    區區股市,小兒科.

    佢地話要升就升天....

    現在唔講jar,咁繼續沽趺....

    咩... 咩... 咩...

    ReplyDelete
  5. Well, there's one thing you can be sure from most analysts, is that they're pretty much all wrong.

    ReplyDelete