Monday, May 11, 2009

嚴守Sell in May (三之三)

原先,孫柏文今日《金手指》條題係「一注獨沽港交所(388)」,跟住就解釋港交所雖然今日好大機會升到飛起,但將會從今日嘅高位,今年內跌一半。

不過因上周寫咗「嚴守Sell in May」三之一、三之二,今日就寫埋三之三。

美銀子公司美林,上個禮拜有個叫David Rosenberg嘅經濟師轉工。佢基本上係該行我覺得仲可信嘅分析員,有預測到今次金融海嘯。喺美林臨走嗰日,佢仲留咗13句做預測時要謹記嘅真言。

做預測13條守則


1. 要自己個經濟預測有用,就一定要同時建議埋買乜、沽乜。
2. 千祈唔好做數據奴隸,冇嘢勝過有智慧咁睇番個大環境同趨勢。
3. 主流意見好少啱,太樂觀。除咗見底時。
4. 談戀愛嘅對象應該係自己老婆,唔係自己個預測。
5. 冇兩個周期係一模一樣。
6. 永遠唔可以將責任卸落個預測方程式度。
7. 要不斷搵新證據去測試原先個預測。
8. 「市場先生」講嘅嘢,你要尊重。
9. 要留意自己嘅預測要幾耐先會「靈」,因為好多客其實只想短炒。
10. 咁多個市用不斷跳動嘅市價同你「講」嘢,通常都係債市「講」嘅嘢最準。
11. 一開始就要解釋清楚,你個預測如果唔中,可能會因為啲乜。
12. 估到花旗國消費者嘅意向,個預測都好難錯。
13. 經濟增長時,過癮過衰退時。

佢亦有話,花旗股市今次個升浪,上周五應該見咗頂,之後要再試低位。最後一句,記得今年要嚴守Sell in May。

7 comments:

  1. 睇完呢13條預測守則, 我都仲係一嚿雲, 茫無頭緒, 唔知好唔好即刻沽貨走人.

    ReplyDelete
  2. 又可引用此人一句話??

    宋鸿兵:第二波金融海啸9月爆发 应买黄金白银

    “现金为王” 抓住投资良机

    此外宋鸿兵认为,由于白银是低碳经济能源装置中最核心的材料之一,因此投资者可以考虑投资白银,“白银用量很小,价格弹跳力很大。”另外美元地位日益衰落,黄金作为避险工具,在通胀下将有较大上升空间。

    咩... 咩... 咩...

    ReplyDelete
  3. "2. 千祈唔好做數據奴隸,冇嘢勝過有智慧咁睇番個大環境同趨勢。
    6. 永遠唔可以將責任卸落個預測方程式度。"

    師傅教落,要睇Business,唔好睇死數.唔好話老散,計埋堆做Analyst/行內人,有幾多人做到?

    ReplyDelete
  4. Pakman, you're genius.
    I particularly like point 4, it's always the banker/economist's mistake.

    ReplyDelete
  5. 孫先生為何認為熱$好快会流走?

    ReplyDelete
  6. 今日孫先生去Happy Valley 飲啤酒,睇馬, 目的係媾女...
    熱$$$一定走, 好似跑完馬, 邊個唔走..

    ReplyDelete
  7. umm...

    I am @ the office right now smart ass hahahahaha

    ReplyDelete