Wednesday, February 08, 2012

搭牛市順風車港交所

對上幾個交易日,孫柏文見到好多魚缸健將紛紛湧入個市。問我至喜愛支溫度針,即Q版劉央梁心欣,佢話感受到唔買就走雞嘅大勢,甚至到和雀亂飛之局,個個股民都好似對希臘財政問題冇到。

不過除咗股民,根據我落筆前最新消息,連希臘啲政黨都好似對希臘財政問題冇到,完先自定減赤協定嘅限期,原本應該係尋日特區時間旁晚。點知政府忽然行出來話:「乜我哋有定過限期咩?」勁。

雖然呢幾日,冇人落揸單時提希臘,不過經過過去五年嘅經歷,邊會有人唔睇住事態發展。我都承認,上個禮拜個股市走勢係令到我心郁郁,所以過去週末我就棟高床板,從根本因素再睇。

首先,大家都睇話中央鬆手會放錢。聽話呢幾個禮拜真係冇咁難借錢,不過真係唔知仲有冇啲重點項目好炒。因為如果俾我做下屆領導,我真係會提提溫爺爺要搞掂之前幾十萬億貸款衍生出來嘅壞賬。依家咁多省市級搞嘅project,現金流少到連利息開支都襟唔住,唔夠煲蓋之下,溫爺爺要睇睇佢,你話會唔會由呢刻一路放錢?

之後睇希臘。希臘政府爆就大家預咗,一向以來都係之後啲債主點。希臘啲銀行理論上應即時爆煲,咁歐洲啲官會點收科呢?真係大印特印,唔好話咩貴金屬,淨係沽歐元買美元都賺硬,不過點解要印先冇事嘅情況之下,歐元仲咁硬唔跌呢?

花旗國又係拗頭,用入息稅數據睇,十二同一月加埋應少兩百萬份工。不過佢哋勞工局計就話係咁多咗職位,啲季節性調整係咪化腐朽為神奇咁勁先?

點都好,有順風車好難忍手唔搭。不過我勸大家應買啲流通量一向多嘅股票,所以如果要我揀順風車,都係買港交所(388),因為到要跳車時,都仲有人肯接貨。

I don't buy this rally, but it is hard to fight the tape.

No comments:

Post a Comment